http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
有個朋友係美國番左嚟, 所以呢個新年都好鬼忙! 差唔多老公唔使番工, 都約左朋友食飯! 不過, 我怕老公就嚟小我, 因為我真係同d朋友排到好密, 連我自己都有d頂唔順! 但係冇計啦, 鬼叫d時間有咁啱就得咁撟咩, 我都唔想架!
肥媽~冇見肥bb一排~肥bb又大隻左啦~ 恭喜恭喜~祝肥 bb快高長大~body健康~[版主回覆02/23/2010 11:29:00]多謝! 多謝! 我都祝你同叉燒仔身體健康啦! 而且叉燒仔就越嚟越肥, 聰明伶俐啦!
你件衫好靚呀[版主回覆02/23/2010 11:30:00]多謝 ! 我件衫已經買左三年喇架, 不過好彩而家可以著得番囉!
肥媽~冇見肥bb一排~肥bb又大隻左啦~
回覆刪除恭喜恭喜~祝肥 bb快高長大~body健康~
[版主回覆02/23/2010 11:29:00]多謝! 多謝! 我都祝你同叉燒仔身體健康啦! 而且叉燒仔就越嚟越肥, 聰明伶俐啦!
你件衫好靚呀
回覆刪除[版主回覆02/23/2010 11:30:00]多謝 ! 我件衫已經買左三年喇架, 不過好彩而家可以著得番囉!