2010年2月13日 星期六

恭喜發財!!!

啱啱已經到左大年初一喇!


今年寧捨唔同, 因為我家今年多左個滕滕豬, 所以好多嘢都唔同晒!


首先就係我自己今年年尾, 最終都係冇去掃貨, 因為跟本就冇日得閑過!


再者, 滕滕係年尾嗰個星期先嚟唔舒服, 所以都抽唔到時間去睇!


第三, 就係我地今年年三十晚去花市, 買唔到桃花, 因為D桃花仲"梅"過梅菜, 開晒都不特止, 仲要係乾晒黃晒, 咁點買得落手呢! 所以我地就改買串串金, 不過, D串串金都唔係好得好多, 因為都係開晒咁济, 只不過係未謝, 但係我諗買多可以擺多兩三日到, 所以又唯有再諗買咩花! 行完又行, 行完又行, 兜兩兩次, 所以就算喇, 百合啦!



睇下睇下,D百合都幾靚吖! 唔錯! 唔錯!


2 則留言:

  1. 年花今年都買呀~~~
    祝你亞b同老公鍚晒你,病菌遠離你,虎進金來

    回覆刪除
  2. 串串金係乜東東黎架?
    Happy New YEar!身體健康

    回覆刪除