2010年2月14日 星期日

與滕滕的情人節!

今年第一年同滕滕過情人節冇咩特別, 因為老公呢排痴左線, 不停咁OT, 佢答應左先醒起年初一係情人節, 所以唯有有我同滕滕係屋企食自己!


滕滕就好D, D感冒已經好得7788, 因為佢已經成功咁傳染左比我, 所以佢應該好快會冇事, 而我呢, 就已經係年三十晚嗰日睇左第二次醫生, 所以今年年初一, 二, 睇嚟都係high 住嚟湊滕滕, 做一個全職 high high CEO house keeper!


沒有留言:

張貼留言