因為有個blog友係fb到同佢講開的士佬, 所以就引發我係呢樹講番星期日所發生嘅事!
星期日契妹同佢男朋友入嚟搵我, 咁我地約左係市中心和民食嘢, 食完嘢就去左jusco買滕滕要食嘅食物! 因為我知道好多嘢要買, 所以我就揸左架車去市中心喇! 更係唔係我老公架車啦, 而係滕膝架bb車呀, 因為雖然我有牌, 但係一次都冇揸過 !
食完嘢, 去完jusco, 咁我地三個人就打的番去我屋企! 當其時係咁樣分配架: 1)契妹男朋友-抱住滕滕坐係後坐, 2)契妹-攞住我個行理袋(有奶奶&滕滕所有要出街用嘅嘢), 滕滕嘅食物, 同佢自己個袋, 一共有兩大+1細袋, 佢坐左係前坐, 3)而我就接埋嗰架嘅重而又幾大架嘅bb車, 放係後排坐位, 放左係我隔離!
我一搬架bb車上車, 就即刻展開一場口角:
私機(好大聲咁即刻話): 喂! 你睇住我架車, 唔好整到我架車呀!
我: 我怕你架車整爛我架bb車咋, 整爛你架車!
私機: 嘩! 我驚你架車整爛我架車就真, 仲話我整爛你架車!
我: 我架車千幾千蚊, 我更係驚你架車整爛我架車啦!
私機(好惡死): 你架車幾千蚊好巴閉咩, 我架車幾百萬!
我: 你既然架車咁巴閉, 箱金架? 咁就唔好揸出街啦苯!
私機: 咁你架車又箱金架, 咁巴閉!!!
我: 你使唔使講嘢咁大聲呀! 嚇親我個細架! 我架車更係箱金架啦! 如果你架車箱金, 成幾百萬, 就唔好揸出街啦!
私機: 咩呀! 我講嘢係咁大聲架喇! 你講嘢夠大聲囉! 我架車點解唔揸出街呀, 我要嚟搵食架, 點解唔可以揸出街呀!
我: 咩呀! 我夠講嘢係咁大聲架! 你講嘢大聲, 我唔可以大聲咩! 你如果話你架車幾百萬咁貴, 咁巴閉, 揸出街把鬼呀! 既然咁巴閉成幾百萬, 你小心撞車呀! 幾百萬咁巴閉, 整個盒箱住架車啦苯!
跟住就停左幾秒, 大家冇出聲之後, 我就忍唔住再講.....
我: 都唔知係唔係男人嚟架, 人地嗰d的士私機, 見我一個女攞住架bb車都落車幫我手, 唔落車都叫我慢慢嚟, 你唔幫都不突止, 仲係到嘈, 都唔係男人嚟!
私機: 咩呀! 我叫你小心d睇住我架車之嘛, 咩唔係男人嚟呀!
我: 你連男人都不如呀, 你老味, 都唔係男人嚟架!
私機: 咩你老味呀, 你講咩你老味呀! 女人之家, 講咩粗口呀!
我: 你老味咪你老味囉! 邊個話女人唔講得粗口呀, 犯法架? 咁你拉我啦苯! 你老味!
跟住就落車, 再加多句: 你都痴X線, 咩你老咪! 男人都不X如!
我都未見過D的士佬咁仆街, 我攞住架BB車唔幫手都不突止, 仲要喝住我, 話我好整爛佢架車! 原本都唔想同佢嘈, 因為佢一開口就好大聲係到好似鬧咁! 如果唔係要將架BB車搬上搬落, 我一早就唔7搭佢!
原來件事係咁架~~~
回覆刪除又無嚇親bb呀?唔好咁勞氣喇
[版主回覆02/05/2010 16:33:00]可能平時滕滕已經聽慣左我好勞氣咁去小人, 所以好彩佢冇嚇親!
個司機真係好無品呀!!!!
回覆刪除[版主回覆02/05/2010 17:34:00]所以我咪話佢男人都不如囉! 真係好乞衣!
訓練有素...
回覆刪除[版主回覆02/06/2010 00:15:00]係習慣左啫!
你又小人啦~~~~唔好成日小人啦~雖說佢唔啱~但係~你成日小人~有損你淑女形象嫁嘛~
回覆刪除[版主回覆02/05/2010 23:47:00]D咁嘅男人, 唔使理佢啦!
滕滕掂呀, 我有時係屋企大聲D話佢老豆, 佢都會偏啞想喊架, 滕滕果然係訓練有素呀!
回覆刪除[版主回覆02/08/2010 15:36:00]佢未出世已經有習訓架喇!