http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
因為食左藥, 所以今日都不是狀態, 但係就好過尋日囉, 所以成三點幾先去表叔到拜年!
老公因為尋日連續番左兩更, 今日朝瞓左四個鐘, 又要再出動, 所以今日都只係我約埋表姐去表叔到! 因為滕滕都係第一次去表叔公到, 所以去到, 又係痴到我實一實!
今日都唔係好舒服呀, 所以一個人去湊滕滕, 都係好吃力呀!
滕滕, 你可唔可以唔好咁痴到我實一實呀, 媽me 我好攰呀~
好返晒未呀?[版主回覆02/17/2010 17:28:00]今日去左睇第三次醫生, 而家食緊第7日藥喇!!!
食咁多藥好"散"架,你好返要補一補呀[版主回覆02/17/2010 23:29:00]唔知使唔使要食晒呢次D藥先可以好番呢........?! 唉!!!
我就希望你食埋呢次就唔洗食之後就好返喇,祝你身體健康 你係咪個仔病梗時,同個仔講:"有咩病比晒我,你唔好病啦"咁呀? 不如你又比嫲嫲攬下,或者好返呢~~[版主回覆02/18/2010 00:11:00] !!! 好呀, 我就嚟又見到嫲嫲喇, 到時攬實佢先!!!
一定要攬呀,不過你未好返,就帶口罩先喎,唔好傳染咗比老人家啦
好返晒未呀?
回覆刪除[版主回覆02/17/2010 17:28:00]今日去左睇第三次醫生, 而家食緊第7日藥喇!!!
食咁多藥好"散"架,你好返要補一補呀
回覆刪除[版主回覆02/17/2010 23:29:00]唔知使唔使要食晒呢次D藥先可以好番呢........?! 唉!!!
我就希望你食埋呢次就唔洗食之後就好返喇,祝你身體健康
回覆刪除你係咪個仔病梗時,同個仔講:"有咩病比晒我,你唔好病啦"咁呀?
不如你又比嫲嫲攬下,或者好返呢~~
[版主回覆02/18/2010 00:11:00] !!! 好呀, 我就嚟又見到嫲嫲喇, 到時攬實佢先!!!
一定要攬呀,不過你未好返,就帶口罩先喎,唔好傳染咗比老人家啦
回覆刪除