2010年2月23日 星期二

人生真係有幾多個十年?

呢兩晚都係瞓得唔係咁好, 因為星期日收到個消息話舊公司有個同事係年初三自殺, 而家已經唔係到喇!


雖然同嗰個sales 唔係好老友, 不過佢落親去shw 都會同佢吹兩句水, 因為我feel到佢以為自己係殺死女嗰d, 所以見到我呢d咁靚女嘅, 就更係一定會行埋嚟, 寒暄番兩句!


因為我或者佢, 都係係舊公司算係老屎忽, 所以我地識左都有357年! 所以一聽到佢咁, 就有d真係唔係好信! 尤其係佢呢d自命不凡嘅人!


呢條友個record 之前都已經唔係咁好, 上次佢離開舊公司, 係因為聽聞大耳洞追數追到上公司, 所以佢先至唔做, 不過事隔好似年幾之後, 佢又番番入去做, 因為有傳佢多客, 因為佢d客好多都係女, 仲要話個個都同佢有路!


我冇估錯, 佢可能同我差唔多大, 如果長命嘅, 人生一半都未有, 如果短命, 都只係一半啫, 有咩係咁睇唔開要行條不歸路呢?! 就算係爭大耳洞錢, 佢地最多都係打到豬頭咁去嚇下你啫, 佢都唔想你死左冇錢還架嘛?! 所以真係唔係好明呢d人點諗..........


好可惜............雖然我唔覺得佢靚仔, 但係佢應該仲有千千萬萬嘅女等佢比佢厄, 佢唔應該咁囉!


但係我都好多謝佢曾經好豪咁請我地shw 食 tea!


2 則留言:

  1. 唔值得可惜吖,自殺嘅人真係蠢得交關,有勇氣去自殺,無勇氣面對現實,如果佢神經有問題就唔同講法呀
    [版主回覆02/24/2010 14:12:00]佢去到自殺嘅地步, 就應該個惱都係有d問題.......

    回覆刪除
  2. 不過我地又唔會明嗰啲人嘅,我地又唔會自殺,仲有知足,幸福,快樂,開心,我地唔會明架喇,算啦
    [版主回覆02/24/2010 14:39:00]係呀~ 係呀~

    回覆刪除