尋日約左亞妹食飯! 因為早左出太子, 所以就去左椰林閣食左個超級巨型嘅下午茶餐, 就係因為咁, 所以晚餐就要delay! 原本打算六點左右就去食, 因為就番滕滕食粥仔都係咁上下時間, 不過就係因為個巨型下午tea, 所以我地四個就唯有上晒車, 係架車到餵滕滕食粥!
食完粥都未諗到去邊樹食dinner, 不過因為都諗唔到仲想去邊, 所以我突然嗰一刻好想去据扒, 咁跟住我地就直飛入左西貢!
因為好耐冇去食喇, 而且嗰到d扒真係幾好架, 所以真係好想好想!
不過,諗諗下,因為情人節嗰日老公要番工,咁我就問佢係唔係當呢餐補足架?因為未生滕滕之前嘅其中一次情人節,我地都係係呢到食餐。。。。
仲有一個元宵節,可以再慶祝呀
回覆刪除好559好食呀?
[版主回覆02/23/2010 10:31:00]好食呀! 因為嗰到d蒜蓉唔係好似平時咁蒜蓉汁嚟架, 真係一大pat 蒜蓉, 冇汁架! 所以如果鐘意食牛, 呢種食法係唔錯嘅選擇嚟!
元宵........都好, 老公嗰日唔使番工!
好唔好食呀?
回覆刪除係邊到呀?間餐廳叫咩名呀?
回覆刪除[版主回覆02/23/2010 12:21:00]係西貢市呀, 叫susanna! 不過嗰到有兩日係同一個名架, 仲要係差唔多隨局, 可能係類似海天堂嗰隻亞哥細佬嗰d啦! 我去開, 係係corner 位嗰間, 另外嗰間就未食過!
唔該,我下個星期日去西貢車公時去食吖
回覆刪除[版主回覆02/23/2010 14:52:00]嗰到有小小飛鷹feel架, 一d都唔西下!
噢~~~唔西架!!!
回覆刪除[版主回覆02/23/2010 15:05:00]唔西架!
不過, 呢間嘢好多年架喇, 所以d嘢都ok 架!