今年情人節又係年初一, 亦都係第一個同滕滕嘅情人節! 真係我同滕滕架, 因為老公呢排痴左線, 又不停咁OT, 所以今日去左奶奶都食完 lunch, 老公就番左工喇!
原本嘅行程係同奶奶拜完年之後就會番去亞媽到, 不過跟住就改變左喇, 因為滕滕嘅感冒已經好得7788! 就係因為滕滕好得7788, 所以証明佢已經成功咁張佢d感冒傳染左比我, 就係因為咁, 我就 high住咁去奶奶到拜年!
食完碗湯圓, 我就二話不說咁話我要眠一眠, 因為真係fing得好緊要, 而奶奶就係因為我同我老公都係張sofa到瞓著左, 所以食飯都等到我起左身佢先可以食! 好彩, 滕滕冇喊, 如果唔係, 就連呢一個鐘都冇得瞓呀!
唉, 呢個新年真係病住嚟過, 去完奶奶到, 就即刻飛的番屋企同滕滕再瞓多三個鐘!
好彩滕滕都算係咁啦, 乖豬仔 !
沒有留言:
張貼留言