2010年2月14日 星期日

與滕滕的情人節!

今年情人節又係年初一, 亦都係第一個同滕滕嘅情人節! 真係我同滕滕架, 因為老公呢排痴左線, 又不停咁OT, 所以今日去左奶奶都食完 lunch, 老公就番左工喇!


原本嘅行程係同奶奶拜完年之後就會番去亞媽到, 不過跟住就改變左喇, 因為滕滕嘅感冒已經好得7788! 就係因為滕滕好得7788, 所以証明佢已經成功咁張佢d感冒傳染左比我, 就係因為咁, 我就 high住咁去奶奶到拜年!


食完碗湯圓, 我就二話不說咁話我要眠一眠, 因為真係fing得好緊要, 而奶奶就係因為我同我老公都係張sofa到瞓著左, 所以食飯都等到我起左身佢先可以食! 好彩, 滕滕冇喊, 如果唔係, 就連呢一個鐘都冇得瞓呀!


唉, 呢個新年真係病住嚟過, 去完奶奶到, 就即刻飛的番屋企同滕滕再瞓多三個鐘!


好彩滕滕都算係咁啦, 乖豬仔 !


沒有留言:

張貼留言