2010年2月3日 星期三

計一計下數先.........

突然想計一計, 滕滕邊忽似我, 邊忽似我老公........


由頭開始:


                   老公               


頭髮質地:    X                                 


髮型:            X


眼:                X


眼眉:            X        


眼眉毛:                             X (終於都有喇!)


耳:                                                       --->兩個都唔似


口(咀唇型):  X


牙:                                     X


鼻:                 x                   x              --->一半一半啦


面型:             X


後尾枕:         X(exactly same same)


-----------------------------------------------------------


                    7.5分                2.5分


你話死唔死, 如果唔係個鼻有小小似我, 我嘅分數都係只得2咋, 好彩而家多左0.5!


d人未見過我老公都會話似我, 但係見到我老公, 滕滕跟本就同我老公係 exactly the same! 連個懵樣, 都會我老公一樣! 但係我老公個樣雖然懵, 但係內裏就一d都唔懵, 唔知滕滕係唔係呢..........


 


 


 


 


 


5 則留言:

  1. 重未大定, 可能大d會似你呢
    [版主回覆02/03/2010 22:02:00]希望係啦! 你知啦, 我生佢出嚟, 冇奶油只得小小似我架嘛!

    回覆刪除
  2. 而家d細路內裏都會精甩尾, 你唔水擔心喎!!!
    [版主回覆02/04/2010 09:49:00]係呀!!! 真係精甩邊啦, 如果第時佢地讀書都係咁, 就唔水頭痕喇!

    回覆刪除
  3. 男仔似阿媽,會唔會唔係咁好呀?你生多個女啦
    [版主回覆02/04/2010 11:23:00]似多少少我, 可能會cute d 呢, 因為舅母話佢個樣太man, 一d 都唔cute 喎!

    回覆刪除
  4. 係呀,你個仔個樣好大個咁呀,你老公係咪好man好型架?
    [版主回覆02/04/2010 14:36:00] , 我從來都冇覺得我老公好man同好型!!! 只可以話佢係娘嗰種咋! 如果我老公高d, 可能都會有機會好型嘅, 不過今世一定唔會係囉!!!

    回覆刪除
  5. hahaha … 我個女得三樣似我,都係都係衰嘢 1) 朝早起身眼腫 2) 甲組腳 (真係粗到不得了, 完全同個 body 唔成比例) 3) 眼 dum 無神
     
    所以我隻臭豬係遺傳垃圾嚟架 hohoho
    [版主回覆02/05/2010 17:33:00]其實我覺得對腳係因為我地比佢地食日本奶粉, 因為我見緊d bb 食親日本奶粉嗰d, 都係甲組腳嚟, 所以你唔使膽心!

    回覆刪除