啱啱已經到左大年初一喇!
今年寧捨唔同, 因為我家今年多左個滕滕豬, 所以好多嘢都唔同晒!
首先就係我自己今年年尾, 最終都係冇去掃貨, 因為跟本就冇日得閑過!
再者, 滕滕係年尾嗰個星期先嚟唔舒服, 所以都抽唔到時間去睇!
第三, 就係我地今年年三十晚去花市, 買唔到桃花, 因為D桃花仲"梅"過梅菜, 開晒都不特止, 仲要係乾晒黃晒, 咁點買得落手呢! 所以我地就改買串串金, 不過, D串串金都唔係好得好多, 因為都係開晒咁济, 只不過係未謝, 但係我諗買多可以擺多兩三日到, 所以又唯有再諗買咩花! 行完又行, 行完又行, 兜兩兩次, 所以就算喇, 百合啦!
睇下睇下,D百合都幾靚吖! 唔錯! 唔錯!
年花今年都買呀~~~
回覆刪除祝你亞b同老公鍚晒你,病菌遠離你,虎進金來
串串金係乜東東黎架?
回覆刪除Happy New YEar!身體健康