2010年3月24日 星期三

改期........?!

今個星期日同下個星期一都bkg左時間去同滕滕影相!


雖然佢隻豬腳就嚟好番, 不過我尋晚番到嚟, 就見到佢塊面瘀左喇!!!


一見到我就即刻問個工人咩事啦, 佢話滕滕朝早起左身之後, 係張床到跳, 跳跳下撞左個床pan到喇, 跟住就豪哭喇!  係呢個moment, 個仔係房到豪哭, 老公一d都聽唔到, 好似死豬咁瞓到


瘀左嗰個位都唔係好緊要, 不過始終都有小小色架嘛, 咁今個星期日點去影相啫!


今日番嚟仲黑左小小, 咁點呀, 我都唔知點呀, 改唔改期呀???


滕滕豬, 你唔好咁百厭啦, 跳還跳嘛, 都唔好跳到痴左線啦, 你而家塊面瘀左, 好似比人打咁呀, 唉, 隻豬腳都未好晒又撞到, 睇見你咁樣, 係唔係想痛死我呀!


3 則留言:

  1. 咁呢個出動遮暇膏囉
    [版主回覆03/25/2010 14:23:00]唔得呀, 佢成日"卒"面架!

    回覆刪除
  2. 一係你試下捽散啲瘀血,等快啲散出黎
    [版主回覆03/25/2010 14:48:00]而家已經散散地啦(我都係啦), 因為有d黃喇, 希望可以啦, 睇埋明天點先.........

    回覆刪除
  3. 滕滕你要乖d先得架, 咁樣媽咪會好心痛架~
    [版主回覆03/29/2010 11:34:00]如果佢知道, 就唔會咁百厭啦!

    回覆刪除