今個星期日同下個星期一都bkg左時間去同滕滕影相!
雖然佢隻豬腳就嚟好番, 不過我尋晚番到嚟, 就見到佢塊面瘀左喇!!!
一見到我就即刻問個工人咩事啦, 佢話滕滕朝早起左身之後, 係張床到跳, 跳跳下撞左個床pan到喇, 跟住就豪哭喇! 係呢個moment, 個仔係房到豪哭, 老公一d都聽唔到, 好似死豬咁瞓到
瘀左嗰個位都唔係好緊要, 不過始終都有小小色架嘛, 咁今個星期日點去影相啫!
今日番嚟仲黑左小小, 咁點呀, 我都唔知點呀, 改唔改期呀???
滕滕豬, 你唔好咁百厭啦, 跳還跳嘛, 都唔好跳到痴左線啦, 你而家塊面瘀左, 好似比人打咁呀, 唉, 隻豬腳都未好晒又撞到, 睇見你咁樣, 係唔係想痛死我呀!
咁呢個出動遮暇膏囉
回覆刪除[版主回覆03/25/2010 14:23:00]唔得呀, 佢成日"卒"面架!
一係你試下捽散啲瘀血,等快啲散出黎
回覆刪除[版主回覆03/25/2010 14:48:00]而家已經散散地啦(我都係啦), 因為有d黃喇, 希望可以啦, 睇埋明天點先.........
滕滕你要乖d先得架, 咁樣媽咪會好心痛架~
回覆刪除[版主回覆03/29/2010 11:34:00]如果佢知道, 就唔會咁百厭啦!