http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我係你老公實反對用呢部機喇, 佢D火車軌現到呀![版主回覆03/12/2010 23:08:00]佢仲未知佢d軌走晒出嚟呀! 不過佢都話部機影出嚟d相幾好喎!
個cake 最後係邊度訂呀?[版主回覆03/12/2010 23:14:00]我原本係你其中一條link到訂, 不過佢地已經話3月單full 晒喇, 所以跟住我之後上網搵到一間自家制嘅! 希望ok啦, 因為個整餅嗰個係之前係TCBY到做整餅師傅架, 佢比過D相我睇都OK架, 但係立體公仔唔多, 因為主要係唧cream 嘅技巧多, 咁我同我老公都唔係太鐘意太多立體公仔, 所以我地就confirm 左試下呢間自家制嘅! 同埋價錢都唔算貴, $150/磅, 比起出面已經係算平架喇! 星期日會有, 到時影相比你睇, 等熙熙1歲時, 你都可以考慮下搵佢, 如果你覺得佢d cake 都ok嘅話!
像素都高啲啦,你部機係咪CF咭架?[版主回覆03/15/2010 10:33:00]係呀! 如果唔係, 有分別嘅咩????
唔關事,多口問下啫
我都仲响到心大心細買單鏡反光機… 因為實在太重 ... 同埋我老公放 weekday,如我星期日自己湊亞女出街,根本無可能再攞部大眼仔出街[版主回覆03/15/2010 23:40:00]嘩, D相真係靚好多架, 對比番傻瓜機真係差好遠架!
我係你老公實反對用呢部機喇, 佢D火車軌現到呀!
回覆刪除[版主回覆03/12/2010 23:08:00]佢仲未知佢d軌走晒出嚟呀!
不過佢都話部機影出嚟d相幾好喎!
個cake 最後係邊度訂呀?
回覆刪除[版主回覆03/12/2010 23:14:00]我原本係你其中一條link到訂, 不過佢地已經話3月單full 晒喇, 所以跟住我之後上網搵到一間自家制嘅!
希望ok啦, 因為個整餅嗰個係之前係TCBY到做整餅師傅架, 佢比過D相我睇都OK架, 但係立體公仔唔多, 因為主要係唧cream 嘅技巧多, 咁我同我老公都唔係太鐘意太多立體公仔, 所以我地就confirm 左試下呢間自家制嘅!
同埋價錢都唔算貴, $150/磅, 比起出面已經係算平架喇!
星期日會有, 到時影相比你睇, 等熙熙1歲時, 你都可以考慮下搵佢, 如果你覺得佢d cake 都ok嘅話!
像素都高啲啦,你部機係咪CF咭架?
回覆刪除[版主回覆03/15/2010 10:33:00]係呀! 如果唔係, 有分別嘅咩????
唔關事,多口問下啫
回覆刪除我都仲响到心大心細買單鏡反光機… 因為實在太重 ... 同埋我老公放 weekday,如我星期日自己湊亞女出街,根本無可能再攞部大眼仔出街
回覆刪除[版主回覆03/15/2010 23:40:00]嘩, D相真係靚好多架, 對比番傻瓜機真係差好遠架!