2010年3月11日 星期四

真係娘爆!

今晚契妹入嚟同滕滕預祝生日, 咁我就成機更係攞個新相機用啦! 一唔影就尤自可, 一影左放係個腦到就發現........d 相真係靚好多呀!!!

 

單鏡反光機真係唔同d架, 嘩, 相裏面d人好有層次感呀, 而且d線條仲好細緻潻呀!

 

呢張就係用canon 嘅傻瓜機影架喇!

 


 

嘩! 睇下, 呢張就係用新機影架喇, 分別幾大呀!!! 淨係睇我老公d眼紋就知啦, 相反, 我係唔係仲係好young呢 !

 


 

對上兩張都係強制唔閃光架, d quality 真係有好大分別!

 


5 則留言:

  1. 我係你老公實反對用呢部機喇, 佢D火車軌現到呀!
    [版主回覆03/12/2010 23:08:00]佢仲未知佢d軌走晒出嚟呀!
    不過佢都話部機影出嚟d相幾好喎!

    回覆刪除
  2. 個cake 最後係邊度訂呀?
    [版主回覆03/12/2010 23:14:00]我原本係你其中一條link到訂, 不過佢地已經話3月單full 晒喇, 所以跟住我之後上網搵到一間自家制嘅!
    希望ok啦, 因為個整餅嗰個係之前係TCBY到做整餅師傅架, 佢比過D相我睇都OK架, 但係立體公仔唔多, 因為主要係唧cream 嘅技巧多, 咁我同我老公都唔係太鐘意太多立體公仔, 所以我地就confirm 左試下呢間自家制嘅!
    同埋價錢都唔算貴, $150/磅, 比起出面已經係算平架喇!
    星期日會有, 到時影相比你睇, 等熙熙1歲時, 你都可以考慮下搵佢, 如果你覺得佢d cake 都ok嘅話!

    回覆刪除
  3. 像素都高啲啦,你部機係咪CF咭架?
    [版主回覆03/15/2010 10:33:00]係呀! 如果唔係, 有分別嘅咩????

    回覆刪除
  4. 唔關事,多口問下啫

    回覆刪除
  5. 我都仲响到心大心細買單鏡反光機… 因為實在太重 ... 同埋我老公放 weekday,如我星期日自己湊亞女出街,根本無可能再攞部大眼仔出街
    [版主回覆03/15/2010 23:40:00]嘩, D相真係靚好多架, 對比番傻瓜機真係差好遠架!

    回覆刪除