2010年3月7日 星期日

這個大頭蝦媽媽!

呢個星期日, 滕滕就1歲喇, 但係之前我仲約左人喎, 真大懵!!! 我唔係唔記得佢生日, 而係好似都唔覺佢咁快就1歲! 係舊年嘅而家, 我仲係番緊工, 仲係唔想佢咁快出世, 因為我真係好enjoy佢係我個肚嗰種feeling!

 

雖然陀住佢係好辛苦, 仲好重, 但係我真係想feel耐d係佢我個肚嗰時嗰種感覺, 因為唔知呢世人仲會唔會有第二次! 如果好彩又有左, 咁就可以再feel多次, 但係如果個天只係比滕滕一個我, 咁呢種feeling, 就永遠都係我個惱入面回憶!

 

而家有時諗番起, 如果唔係係地鐵遇到個八婆, 唔知滕滕會遲多幾時出世呢?  就係呢個八婆, 攪到滕滕出世嗰時得嗰6磅9, 如果滕滕足40週, 應該最少有7磅半囉! 

2 則留言:

  1. 早咗好多出世呀?
    都唔緊要喇, 睇到滕滕個蘿就知佢一早就追返晒D磅喇~
     
    [版主回覆03/08/2010 23:07:00]37週5囉! 原本可以唔使咁早咋, 就係因為遇到呢個嗅四 ......http://hk.myblog.yahoo.com/yoki07_07/article?mid=169
    滕滕個籮, 我覺得係中籮, 未算係巨籮! 唔好咁睇得起我個滕滕先得架!

    回覆刪除
  2. 你咪算好囉~我個豬仔都唔夠5lbs~~~
    [版主回覆03/08/2010 23:07:00]叉燒仔唔夠5磅都係因為你之前唔係好食嘢之嘛........

    回覆刪除