2012年1月14日 星期六

精彩!!!


真係好想爆粗囉!  一睇到, 度火去到而家都未熄呀!



12點幾同老公出左去睇D窗花啫, 番到屋企, 個工人就問我個電視點解變左紅色喎!

今次真係好滾! 有乜理由搵車車落個電視到架!  唔使問, 我都要佢罰企扭耳仔, 今次罰左45分鐘!  同埋,所有車車都立即沒收!!!

今晚表叔生日食飯, 都係帶埋佢出去, 而家, 帶埋佢去真係過唔到條氣, 所以佢冇得去街!!!

頭先10點番到嚟, 一入房滕滕都仲未瞓著, 咁我就叫個工人番佢自己房, 等我同佢瞓, 點不知佢話, 我要姐姐!

咁我問, 即係唔要我, 要姐姐係唔係?! 佢條友仔居然答係, 佢要姐姐!

聽日, 又要去買電視喇! 唉~ 係唔係比多一日我好過都唔得架!!!

4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年1月14日 晚上8:36

    嘩!! 好傷 wor!! 你個銀包 ~
    [版主回覆01/15/2012 23:07:29]直頭精彩啦! 簡直人都癲呀~!!!

    回覆刪除
  2. 有咩可能架車會掟得爛部電視呀?有無咁大力呀?你睇返屋企cctv未呀?
    [版主回覆01/16/2012 17:14:51]所以, 個工人之前比佢咬到瘀晒黑晒, 呢住又比佢個頭撞到個咀爛晒囉~
    [林林回覆01/16/2012 16:41:01]呢個力度,殺得死人
    [版主回覆01/16/2012 16:24:49]我估, 佢唔係專登車落去, 而係用d無程力車落去架!

    回覆刪除
  3. 個仔好硬頸!! 明明自己唔啱. 媽媽唔帶佢去街. 佢返黎仲咁串地: 我要姐姐!!!!

    咁你點??有無好hurt?
    [版主回覆01/18/2012 12:14:18]hurt架! 不過都仲要慢慢同佢解釋囉! 有排講!

    回覆刪除
  4. 罸得多佢可能覺得係習慣....

    回覆刪除