2012年1月16日 星期一

爛晒喇嘛???

今朝一起身, 發現個暖風機唔著! 無錯, 都壞埋! 呢個豬仔, 平時已經叫佢唔好張個暖風機嚟"西"架啦, 又叫佢唔好瞓抵個機嚟"轆", 好啦, 而家都壞埋, 你話死唔死吖!

之前比我發現左佢張D車轆zip 落d隙到, 個轆熔左3分1, 好彩比我發現得早, 同埋佢zip左落去之後, 可以發現lai嘢攞唔番出嚟, 所以之後都冇再zip落去喇! 以為逃過一劫, 點不知, 攞左番嚟個幾兩個月之後, 都係同個電視同一命運!

究竟想點先, 要爛嘅都7788啦, 除左個電視柜同埋4張餐椅仲未換之外, 其他都換晒喇! 究竟, 係唔係想用新嘅先??? 係就早d話比我知, 同埋, 一樣一樣, 等我回番條氣先再嚟過好唔好吖???

2 則留言:

  1. 佢知道新年喇,所以咩都要新^^
    [版主回覆01/17/2012 12:40:53]但係我自己冇得換呢~

    回覆刪除
  2. 真係好金吓喎!!! 過年又要洗錢. d錢好似倒水咁...陰公
    [版主回覆01/18/2012 12:13:14]而家未過年就倒晒啦!

    回覆刪除