今朝一起身, 發現個暖風機唔著! 無錯, 都壞埋! 呢個豬仔, 平時已經叫佢唔好張個暖風機嚟"西"架啦, 又叫佢唔好瞓抵個機嚟"轆", 好啦, 而家都壞埋, 你話死唔死吖!
之前比我發現左佢張D車轆zip 落d隙到, 個轆熔左3分1, 好彩比我發現得早, 同埋佢zip左落去之後, 可以發現lai嘢攞唔番出嚟, 所以之後都冇再zip落去喇! 以為逃過一劫, 點不知, 攞左番嚟個幾兩個月之後, 都係同個電視同一命運!
究竟想點先, 要爛嘅都7788啦, 除左個電視柜同埋4張餐椅仲未換之外, 其他都換晒喇! 究竟, 係唔係想用新嘅先??? 係就早d話比我知, 同埋, 一樣一樣, 等我回番條氣先再嚟過好唔好吖???
佢知道新年喇,所以咩都要新^^
回覆刪除[版主回覆01/17/2012 12:40:53]但係我自己冇得換呢~
真係好金吓喎!!! 過年又要洗錢. d錢好似倒水咁...陰公
回覆刪除[版主回覆01/18/2012 12:13:14]而家未過年就倒晒啦!