我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年1月20日 星期五
唔怪得啦~!!!
之前學校派左兩包奶粉SAMPLE, 一開我就已經聞到好香, 比左滕滕飲, 嘩~ 飲晒! 而且仲話好好味!
好囉~ 唔使再頭痕去轉咩奶粉喇!
買左番嚟一睇!
唔怪得啦, 原來係VANILLA味! 大獲! 有小小後悔! 因為咁香咁好味, 如果呢隻唔啱飲, 咁仲可以轉咩呀!!!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言