2012年1月20日 星期五

唔怪得啦~!!!

之前學校派左兩包奶粉SAMPLE, 一開我就已經聞到好香, 比左滕滕飲, 嘩~ 飲晒! 而且仲話好好味!

好囉~ 唔使再頭痕去轉咩奶粉喇!



買左番嚟一睇!



唔怪得啦, 原來係VANILLA味! 大獲! 有小小後悔! 因為咁香咁好味, 如果呢隻唔啱飲, 咁仲可以轉咩呀!!!


沒有留言:

張貼留言