2012年1月7日 星期六

開心的 Bday dinner!

今晚, 約左契妹食生日飯! 其實食唔食都係咁, 因為我在乎嘅, 只係有心我就開心喇!












最攪笑就係呢個甜品, 真係好surprise! 冇諗過食完晒都仲係到等, 原來就係等呢個甜品!






因為間餐廳好多人, 唔可以比時間我地切埋cake, 所亞妹就叫左呢個心太軟喇! 嘩~ 原來好好味架!

2 則留言:

  1. 心太軟好味過好多cake架.... yeah!!!! 你地一家3口張合照, 好得!!! 好齊心. 好正
    [版主回覆01/11/2012 15:03:26]如果張相, 軒軒都係笑, 就更加好好多囉!

    回覆刪除
  2. 我究竟幾時有時間可以見到你?T_T
    [林林回覆01/16/2012 15:53:11]哈哈,因為我都想去,你叫我去玩我一定奉陪,你叫我做嘢就.......哈哈
    [版主回覆01/13/2012 16:28:51]你都唔差得我去邊啦, 你都係要應付咁多人!
    [林林回覆01/12/2012 17:21:09]韓國阿妹話要去,台北老公個妹嫁去台北一定要去,泰國阿媽想去,而家諗梗可唔可以唔去昆明
    [版主回覆01/12/2012 12:37:48]嘩!!! 你咁過份去咁多旅行!!!
    [林林回覆01/12/2012 12:18:38]我仲未大掃除,頭髮都未整,新衫褲鞋襪都未買,之後二月頭又話去韓國喇,二月中又要飛台北喇,之後3月頭又話要去泰國喇...玩完之後,公司啲嘢一定堆積如山啦,我唔知要花幾多日至可以完喇,我當我係超人咁嘅速度完咗都要3月尾4月頭喇,4月中又要飛昆明喇,即係不斷將我的工作堆積如山啫...
    [版主回覆01/12/2012 12:04:27]點解呀? 忙完新曆又到舊曆呀?
    [林林回覆01/11/2012 16:20:57]一月過年係一件好辛苦嘅事
    [版主回覆01/11/2012 15:02:51]或者安排下過左年食飯吖! 因為我估就嚟過年, 大家都會好忙!

    回覆刪除