2012年1月13日 星期五

安落!


今朝臨出門口, 滕滕無啦啦突然同我講: 媽me! 唔擒窗! 唔搣手指! 唔擺嘢落口口! 唔掟玩具!

其實有5大規條, 因為仲差"唔除衫衫"未講!

佢無啦啦講左其中4大, 我都打左個突! 不過, 見佢咁講, 我就即刻讚佢咁叻呀, 咁你要記住"唔.......唔......唔........"又再重覆講一次, 等佢深刻d記住, 跟住又再一次話, 如果你聽話, 媽me就好開心喇, 咁我就錫晒軒軒啦!

係公司, 今日成day 都好似冇乜聽到滕滕喊, 放工番到嚟我問滕滕: "你今日有冇曵呀?" 跟住個工人就答我: "佢今日冇曵呀!"

冇曵??? 唔係卦??? 個工又再一次答我: "真係架! 佢今日冇曵呀!"

直到今日為止, 我識左滕滕1,034日, 從來都冇聽過佢有一日係冇曵, 今日, 簡直係奇蹟!!!

講真, 我唔係要佢一定好乖, 因為小朋友有時曵下係好正常, 有時仲曵得好可受

3 則留言:

  1. 安樂晒啦!!!
    [版主回覆01/14/2012 22:35:08]只係一天的安落, 唔好咁開心住!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年1月14日 晚上8:38

    見你精彩個 post, 真係開心得太早了 *.*
    [版主回覆01/16/2012 13:36:59]係我印象中, 佢真係冇乜發過皮4架, 除左今次佢整爛左個電視我唔帶佢出去食飯, 番嚟佢就話唔要我同佢瞓喇! 除左呢次, 我諗冇喇!

    佢地trouble 2, 我都覺得係痴左線囉, 只不過係唔同方向咁痴! 我個滕滕就成日好似high 爆咁, 佢一開心, 就會掉d玩具架喇, 有時, 明知個玩具就嚟跌佢都尤佢! 真係一個迷!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆01/16/2012 12:31:31]下!! 你未見過滕滕發皮四架? 咁滕滕真係好皮氣。
    我個仔好細就會嬲 & 發皮四 ga la!! touble 2, 2歲起就仲衰, 成日同我唱反調。講唔 win 就喊! 不過唔識掉野。
    [版主回覆01/15/2012 23:10:42]我估佢, 唔知係唔係因為我地唔帶佢出去睇窗花, 就搵d車車發皮4! 不過, 佢咁大個, 我都未見過佢嬲, 未見過發皮四架喎, 所以, 我又估, 唔知係唔係佢冇諗住d車仔可以攪到個電視咁大獲!

    回覆刪除
  3. 原來乖一日嘅代價係咁嚴重=.=
    [版主回覆01/16/2012 17:12:22]係呀! 背住都唔讚得!!!
    [林林回覆01/16/2012 16:52:42]小朋友唔讚得:p
    [版主回覆01/16/2012 16:45:46]可能佢已經明白一個道理, 咩叫"百忍成甘"!
    [林林回覆01/16/2012 16:39:26]你個仔不斷訓練你EQ
    [版主回覆01/16/2012 16:32:36]聽到你咁講, 我都唔知笑好定喊好~

    回覆刪除