今日第一日番工, lunch就去左causeway bay食開年飯! 老闆今年開年, 同埋舊年團年飯都去左食鮑魚餐, 好過食龍蝦啦, 次次食龍蝦, 跟住嗰幾日lunch都仲係食緊! 所以今年唔使食, 仲要係食鮑魚餐, 就真係爽到暈!
因為我訂左個平板電腦, 通知左我有貨到, 所以食完我就走先去皇室堡攞, 不過行行下, 點解隻右腳涼涼地嘅, 原來右腳隻boot個底甩左大半出嚟! 係銅鑼灣拖住隻腳行路, 真係瘀到爆囉, 一路行就一路比人望, 所以3721, 就即刻去買左對鞋喇!
都幾靚吖, 不過對鞋個頭就尖d, 太耐冇著咁尖, 真係有d唔慣!
好彩我同老闆講我要去攞嘢走先咋, 如果一斉走的話, 真係仲瘀爆!
對難真係幾靚噃~~~
回覆刪除[林林回覆02/03/2012 09:43:17]通常係新鞋著咗出街之後,行行下就甩架喇~~~
[版主回覆02/02/2012 23:06:49]係唔係對鞋著鬆左呀? 可唔可以加d後腳踭或者鞋墊呢?
[林林回覆02/02/2012 17:38:41]唔知點解,我啲高踭鞋對對都行行下甩架~~~明明試個時無事,著著下就甩喇
[版主回覆02/02/2012 14:59:08]真係好難睇得啱!!! 所以如果有小小唔舒服, 我都會照買, 最多買左番嚟自己整整佢!!!
[林林回覆02/02/2012 14:07:05]係啦,鞋呢家嘢真係好難睇得啱,仲要靚之餘要好著
[版主回覆02/02/2012 11:01:43].........唔............咁樣, 如果自己真係好鐘意, 我會番轉頭去買, 因為而家D鞋, 好難遇到心頭好! 尤其係我呢D咁少出街嘅靚太 ^^ !
[林林回覆02/01/2012 12:00:13]呢對好好啦,我有日行街都睇中一對鞋,好靚架,不過新正頭,媽咪唔比我買><
[版主回覆02/01/2012 11:16:08]原本有諗過買對有platform嗰d, 不過過年前已經買左一對紫色又係豹紋, 冇理由又一樣架嘛!
次次食龍蝦, 跟住嗰幾日lunch都仲係食緊!<<< 唔明.
回覆刪除點樣食幾日都仲食緊?? 即係太多. 要分幾日先食得晒??
[版主回覆02/01/2012 16:19:00]次次公司食飯, 老闆都叫好大隻龍蝦, 食唔晒打包之餘, 仲要係食成3-4日先可以食晒! 所以而家見到龍蝦都唔想食, 仲有d想嘔!
不過新正頭,媽咪唔比我買>< <<<<<<<<<<<<<< 乜呀yoki小姐. 你咁聽話既咩???!!hohohoho
回覆刪除[版主回覆02/01/2012 16:20:17]"不過新正頭,媽咪唔比我買"--> 呢句嘢唔係我講, 係我個blog友"林林"講架!