2012年1月30日 星期一

意外收獲!


今日第一日番工, lunch就去左causeway bay食開年飯! 老闆今年開年, 同埋舊年團年飯都去左食鮑魚餐, 好過食龍蝦啦, 次次食龍蝦, 跟住嗰幾日lunch都仲係食緊!  所以今年唔使食, 仲要係食鮑魚餐, 就真係爽到暈!

因為我訂左個平板電腦, 通知左我有貨到, 所以食完我就走先去皇室堡攞, 不過行行下, 點解隻右腳涼涼地嘅, 原來右腳隻boot個底甩左大半出嚟! 係銅鑼灣拖住隻腳行路, 真係瘀到爆囉, 一路行就一路比人望, 所以3721, 就即刻去買左對鞋喇!



都幾靚吖, 不過對鞋個頭就尖d, 太耐冇著咁尖, 真係有d唔慣!

好彩我同老闆講我要去攞嘢走先咋, 如果一斉走的話, 真係仲瘀爆!

3 則留言:

  1. 對難真係幾靚噃~~~
    [林林回覆02/03/2012 09:43:17]通常係新鞋著咗出街之後,行行下就甩架喇~~~
    [版主回覆02/02/2012 23:06:49]係唔係對鞋著鬆左呀? 可唔可以加d後腳踭或者鞋墊呢?
    [林林回覆02/02/2012 17:38:41]唔知點解,我啲高踭鞋對對都行行下甩架~~~明明試個時無事,著著下就甩喇
    [版主回覆02/02/2012 14:59:08]真係好難睇得啱!!! 所以如果有小小唔舒服, 我都會照買, 最多買左番嚟自己整整佢!!!
    [林林回覆02/02/2012 14:07:05]係啦,鞋呢家嘢真係好難睇得啱,仲要靚之餘要好著
    [版主回覆02/02/2012 11:01:43].........唔............咁樣, 如果自己真係好鐘意, 我會番轉頭去買, 因為而家D鞋, 好難遇到心頭好! 尤其係我呢D咁少出街嘅靚太 ^^ !
    [林林回覆02/01/2012 12:00:13]呢對好好啦,我有日行街都睇中一對鞋,好靚架,不過新正頭,媽咪唔比我買><
    [版主回覆02/01/2012 11:16:08]原本有諗過買對有platform嗰d, 不過過年前已經買左一對紫色又係豹紋, 冇理由又一樣架嘛!

    回覆刪除
  2. 次次食龍蝦, 跟住嗰幾日lunch都仲係食緊!<<< 唔明.

    點樣食幾日都仲食緊?? 即係太多. 要分幾日先食得晒??
    [版主回覆02/01/2012 16:19:00]次次公司食飯, 老闆都叫好大隻龍蝦, 食唔晒打包之餘, 仲要係食成3-4日先可以食晒! 所以而家見到龍蝦都唔想食, 仲有d想嘔!

    回覆刪除
  3. 不過新正頭,媽咪唔比我買>< <<<<<<<<<<<<<< 乜呀yoki小姐. 你咁聽話既咩???!!hohohoho
    [版主回覆02/01/2012 16:20:17]"不過新正頭,媽咪唔比我買"--> 呢句嘢唔係我講, 係我個blog友"林林"講架!

    回覆刪除