2012年1月9日 星期一

皇上皇!


睇下呢set dest幾靚, 11月29号到架! 滕滕見到, 都不知幾鬼開心!

成日係到講軒軒枱枱! 軒軒枱枱!



更係開心啦, 有自己張枱喎! 我地細個, 恨都恨唔到啦!

不過, 今日..........



其中一張櫈就已經攪成咁喇!

因為係比佢掟爛架!

我都唔知, 仲咩佢咁大力, 櫈仔已經係好硬嘅膠嚟架啦, 都可以掟得爛!

而家, 屋企好多嘢都比滕滕整爛晒, 就連亞公亞婆買比佢唱歌嗰set, 都已經唱唔到喇!

我都唔明, 點解我家嘅破壞王咁緊要, 真係乜嘢都爛晒囉!!!

1 則留言:

  1. 點解佢要掟爛?佢發脾四呀?
    [版主回覆01/11/2012 14:56:38]咁佢又唔似成日都反叛囉, 因為佢好high 嗰時, 佢都會好開心咁掟嘢架!
    [林林回覆01/11/2012 12:56:15]反叛:p
    [版主回覆01/11/2012 12:37:07]佢會唔開心係因為我鬧佢! 因為次次佢整爛左d嘢, 我都會話佢好又掟爛d嘢, 爛左就冇架啦, 仲比佢睇爛左就唔要, 諗佢知道爛左就會失去, 咁以後都唔掟啦,點不知, 都照掟!
    [林林回覆01/11/2012 11:35:21]咁如果佢知道掟爛咗,佢會唔會唔開心?
    [版主回覆01/11/2012 10:46:51]佢好少發皮4架, 佢掟, 有時係佢好開心, 有時佢可能冇嘢做, 總之佢係又掟唔係又掟, 佢最心愛嘅車車都會掟! 所以有佢嘅出現, 屋企d嘢條命, 即刻縮短晒!

    回覆刪除