http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
點解佢要掟爛?佢發脾四呀?[版主回覆01/11/2012 14:56:38]咁佢又唔似成日都反叛囉, 因為佢好high 嗰時, 佢都會好開心咁掟嘢架![林林回覆01/11/2012 12:56:15]反叛:p[版主回覆01/11/2012 12:37:07]佢會唔開心係因為我鬧佢! 因為次次佢整爛左d嘢, 我都會話佢好又掟爛d嘢, 爛左就冇架啦, 仲比佢睇爛左就唔要, 諗佢知道爛左就會失去, 咁以後都唔掟啦,點不知, 都照掟![林林回覆01/11/2012 11:35:21]咁如果佢知道掟爛咗,佢會唔會唔開心?[版主回覆01/11/2012 10:46:51]佢好少發皮4架, 佢掟, 有時係佢好開心, 有時佢可能冇嘢做, 總之佢係又掟唔係又掟, 佢最心愛嘅車車都會掟! 所以有佢嘅出現, 屋企d嘢條命, 即刻縮短晒!
點解佢要掟爛?佢發脾四呀?
回覆刪除[版主回覆01/11/2012 14:56:38]咁佢又唔似成日都反叛囉, 因為佢好high 嗰時, 佢都會好開心咁掟嘢架!
[林林回覆01/11/2012 12:56:15]反叛:p
[版主回覆01/11/2012 12:37:07]佢會唔開心係因為我鬧佢! 因為次次佢整爛左d嘢, 我都會話佢好又掟爛d嘢, 爛左就冇架啦, 仲比佢睇爛左就唔要, 諗佢知道爛左就會失去, 咁以後都唔掟啦,點不知, 都照掟!
[林林回覆01/11/2012 11:35:21]咁如果佢知道掟爛咗,佢會唔會唔開心?
[版主回覆01/11/2012 10:46:51]佢好少發皮4架, 佢掟, 有時係佢好開心, 有時佢可能冇嘢做, 總之佢係又掟唔係又掟, 佢最心愛嘅車車都會掟! 所以有佢嘅出現, 屋企d嘢條命, 即刻縮短晒!