2012年1月4日 星期三

又有一晚~

陳奐仁, 唔通我真係真係好欣賞佢???

陳奐仁, 本身我真係幾欣賞佢, 有才華又唔hill! 不過, 都未至於發夢見到佢兩次吓嘛!

第一次發夢, 佢話我寫d中文字好靚, 第二日起身已經開心到死!

第二次發夢, 就係幾日前, 個夢裏面, 佢拖住我對手, 情深咁望住我, 就好似同佢拍緊拖咁!

講真, 真係有小小冧到暈左~~~!!!

2 則留言:

  1. 我諗望住佢我會忍唔到笑囉...
    [版主回覆01/05/2012 14:50:35]你唔好咁好喎~!

    回覆刪除
  2. 佢有無唱歌比你聽呀?
    [林林回覆01/09/2012 15:20:24]哈哈哈,我直頭花心啦
    [版主回覆01/09/2012 14:20:26]唔止係男人多心, 女人都可以!
    [林林回覆01/09/2012 11:41:43]哦!!!原來係一腳踏兩船,哈哈哈哈哈哈哈
    [版主回覆01/09/2012 11:08:56]唔係喎! 我而家都仲係鐘意華仔架!
    [林林回覆01/09/2012 10:07:51]哦~~~你移情別戀,你明明鍾意華仔架~~~
    [版主回覆01/05/2012 14:48:47]佢唔使唱我都已經暈暈地啦!

    回覆刪除