今日第一次見言言, 言言真係好唔怕醜, 仲好鬼主動潻!
第一時間, 就叫滕滕拖住啦!
滕滕呢, 完全望住言言冇晒反應! 應該係唔知比咩反應!
小朋友真係好快就可以好熟!
食完lunch, 我地就去左爬蟲館喇! 兩條友仔係咁跟住條蜥蝪係咁錫! 真係架, 隔住塊玻璃嚟咀~! 真係嚇死人!
去完爬蟲館, 就去左公園玩左成個幾鐘喇! 呢個滕滕, 又係好似上次咁, 攬到言言實一實, 跟住就兩個跌晒係地下! 我都怕左佢, 叫佢越唔好就越攬, 咁就唯有走喇!
更係唔肯走啦! 我問佢, 乜係好鐘意言言咩?! 佢就答我, 係呀! 咁下次再玩過啦! "好"左一聲, 佢都明白唔走唔得, 所以係好不情願之下, 都要走喇!
佢好似錫左落去個條"色"亦"度 - 隔住glass??
回覆刪除[版主回覆01/11/2012 10:48:22]佢真係隔住塊玻璃錫左落去!
叫佢地交換電話嘛,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆01/11/2012 12:39:48]呢d嘢, 遲早都識架啦! 唔使教, 都唔使學! 更何況, 而家亞公晚晚都打嚟搵佢架!
[林林回覆01/11/2012 11:12:40]點會大鑊啫,哈哈哈,訓練下溝通技巧嘛~~~
[版主回覆01/11/2012 10:47:56]吓~ 咁早就學煲粥! 好大獲架!!!