http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
嘩~有排食啦!!!!![版主回覆01/19/2012 14:14:58]如果呢到唔派, 放係屋企自己食, 我估仲可以留番下年再派!
我地公司, 無派出去. 亦無得收........... 真係失禮[版主回覆01/19/2012 14:14:20]我老闆幾冇錢都要派, 因為佢要面!
你可以轉送出去
嘩~有排食啦!!!!!
回覆刪除[版主回覆01/19/2012 14:14:58]如果呢到唔派, 放係屋企自己食, 我估仲可以留番下年再派!
我地公司, 無派出去. 亦無得收........... 真係失禮
回覆刪除[版主回覆01/19/2012 14:14:20]我老闆幾冇錢都要派, 因為佢要面!
你可以轉送出去
回覆刪除