2012年1月11日 星期三

身痕又發作!

尋日, 條友仔又唔知放左d咩落口食, 成都成口都係一粒一粒細細粒黑色硬物, 比我罰佢企! 罰完企15分鐘, 我都仲係唔睬佢, 佢就對住本書裏面隻羊錫左一啖之後講: "你乖, 我錫晒你, 你唔好曵, 唔好擺嘢落口口!" 你話係唔係比佢吹脹吖!

今日, 佢冇擺嘢落口喇, 因為佢話: "唔可以擺嘢落口口架, 媽me鬧架!"

係呀, 好似好乖, 不過又第二樣嘢嚟料!


呢張相, 已經冇咁驚架喇, 因為之前一陣, 佢將其中一隻腳申左出窗, 當時我就第一時間打番去鬧佢, 叫佢唔好再擒架喇! 點不知過左一陣, 佢又嚟過!

番到屋企一開門, 我就已經怒啤住滕滕, 跟住就話佢擒窗喇! 佢見眼神唔對, 就開始扁咀喊, 就話唔擒喇!

你估你喊,我就放過你咩???

二話不說, 我就比呢張相佢睇, 跟住就的左佢去罰企扭耳仔! 罰企嗰20分鐘, 佢唔敢唔扭耳仔, 因為佢知道如果佢唔扭耳仔, 就會比我尺好大力咁打手, 所以罰企扭耳仔, 足足罰左起碼20分鐘! 係罰緊呢個過程, 我不斷好惡咁重覆咁鬧佢, 你擒窗咁曵, 叫左唔好擒都唔聽話, 一陣跌左落街點算!!!

好彩個窗出面, 仲有個大手糟咋, 如果唔係, 跌左落街真係唔知點算!!!

往後日子, 我仲要不斷咁重覆訓導佢, 叫佢以後唔好再擒窗! 唉~ 幾個月嚟一次, 都唔知幾時滕滕成定性小小! 只係定性小小啫, 幫幫忙啦, 唔該!!!


3 則留言:

  1. 超危險喎,同佢講,想望街,企梳化好喇
    [版主回覆01/12/2012 13:05:38]呢個我知! 有車睇! 不過就算佢係個柜上面睇同擒上窗花睇, 都係睇到咁多嘢啫, 冇咩分別!
    [林林回覆01/12/2012 12:54:45]你問下佢有咩好睇吖
    [版主回覆01/12/2012 12:01:48]梳化側邊有個柜架, 佢有時都係上面望街! 呢幾日, 佢又失驚無神til起條筋就走去擒窗! 唉~ 真係唔知點算好!

    回覆刪除
  2. wah 好危險喎...個工人呢
    [版主回覆01/12/2012 15:33:01]個工人當時整緊晚飯呀!

    回覆刪除
  3. THANKS FOR YOUR REMIND, 好, 今晚試試先!
    [版主回覆01/17/2012 11:16:37]唔使客氣! 最初呢段時間, 都要玩得密d呀~

    回覆刪除