馮小姐, 係唔係激我少一日都唔得架!!! 因為近過年, 船公司走船都好爆, 而家已經有幾張單要delay shipment喇, 佢尋日話又收到船公司我地有兩單貨轉船喎! 我一聽到又要轉船, 個腦就即刻彈出嚟"又轉船, 咁即係又delay 呀?"! 呢排爆期, 我覺得一個正常人都會第一時間問係唔係又delay, 但係馮小姐冇囉! 我問佢係唔係又delay, 佢答我: 我問下吖! 真係想小佢囉, 佢個腦究竟裝咩架, 踢一踢, 佢就先去問, 佢個腦諗唔到嘅咩???
因為船公司follow開嗰個女仔尋日放假今日先番工, 所以尋日馮小姐好似好有交帶咁同我講, 出左mail比佢問佢喎! 不過, 今日我收到個mail(係馮小姐forward比我), 個mail只係講轉左船, 跟本就冇講班船有冇delay, 咁我想問, forward比我睇, 把鬼呀!
忍唔住啦, 我即刻同馮小姐講, 個mail跟本都冇講班船有冇delay, forward比我仲乜春呀! 結果比我話完佢, 佢就再追, 但係, 第二個mail, 佢就問人地delay左幾多日! 大佬, 本身係幾時開船我都冇資料, 佢就只係問人地delay左幾多日, 跟住就forward比我睇喇! 請問, 咁即係邊日先開船呀, 係唔係又想我小吖!!!
到左下午, 嚟左個不速之客搵老闆, 馮小姐就好醒咁嚟搵我, 咁我就電話通知老闆, 叫佢唔好出房住, 跟住馮小姐就同我洒走左條友, 張條友送比老闆嘅禮物放係會議室! 過左一陣, 馮小姐又走嚟問我, d禮物, 係唔係攞入去比老闆呀? 我反問番佢: 唔係比老闆, 咁請問d嘢可以點呢??? 係唔係放到發毛吖???
請問, 咩人嚟架??? 要問嘅嘢又唔撚問, 唔撚應該問嘅問題佢就問!! 都痴交線架!!!
佢做人應該幾舒服下,都唔洗用腦諗嘢
回覆刪除[版主回覆01/12/2012 12:10:44]你明白, 就真係好喇!
[林林回覆01/12/2012 12:09:32]你嘅位置又真係驚嘅~~~
[版主回覆01/12/2012 12:07:58]但係, 我好撚驚囉!
[林林回覆01/09/2012 15:26:37]唔洗咁驚訝,對於一個唔用腦嘅人,50年都係短
[版主回覆01/09/2012 14:19:01]吓?!!!
[林林回覆01/09/2012 14:17:35]5年對於一個唔用腦嘅人好短年資咋,你再train下佢啦
[版主回覆01/09/2012 12:29:13]佢做左幾多年--> 呢個問題, 你唔應該問喇, 因為如果佢做左唔係好耐, 我都唔會咁火, 就係佢做左成5年都仲係咁撚樣, 嗰下先令到我日日都爆囉!!!
[林林回覆01/09/2012 11:40:38]應該得你一個會比佢激到爆血管,:p其實佢做咗幾多年呀?
[版主回覆01/09/2012 11:09:55]佢就係! 但係係佢附近嗰d, 好快就爆血管死呢!!!