買桃花都一樣啦, 老公仲要唔大唔買, 就算開左棵桃花三尺到, 都不出一日, 就已經比滕滕成棵拉左落地喇! 仲要有咁多個花冧, 幾好玩呀!
今年, 去行年宵, 打破慣例, 尾二嗰日去, 仲要係下午五點幾去, 因為唔想迫死人又睇唔到嘢! 原來, 係幾鬼舒服呀!
原本打算買D細細盤嘅金黃色一個一個好似壺佬嗰D, 不過行下行下, 又見到D蘭花幾靚喎!
結果, 今年就整左盤呢D喇~ 幾靚!!!
暫時嚟講, 滕滕都知道唔可以攪, 到目前為止, 佢都係攪過一次, 不過, 我就有D擔心, 番左工之後, 就唔知有咩事發生喇!
蘭花好多冧呀~~~
回覆刪除