老公每一次要問嘢, 佢都唔會問, 一定要我問, 而每一次買屋企嘢, 凡係大件或者價錢高, 老公都係要尤我去決定!
星期日, 同滕滕去完公園番到屋企, 我就同老公講:
我: 老公, 有樣嘢, 滕滕真係真係好似你!
老公: 係咩? 咩似我呀?
我: 頭先我同豬仔係公園嗰時, 佢見到有個哥哥&姐姐, 兩個揸住個乒乓波係到對玩! 軒軒見到, 佢就即刻拉我去, 叫我行埋去個哥哥姐姐到, 意味住可能想同佢地一斉玩或者想玩個乒乓波!
老公: 咁又點呀?
我: 即係好似你咁囉, 有嘢想去做, 就自己唔去, 下下都要我同你去問, 同你去打頭陣, 死就死我先, 咁仲唔係似你!!!
老公聽到之後, 就笑住咁回應我: 戇居! 你話!
哦!!!即係過程係佢負責,結果係係決定囉,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 11:31:00]個過程佢係有份參與, 唔會佢自己一個, 因為有事佢都唔想揹上身!
佢地倚賴妳. 啫係妳好重要囉
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 15:50:00]我對滕滕嚟講係好重要就更架啦, 但係對於我老公嚟講, 我係唔係真係咁重要, 我就答唔到你喇~