原本, 打算今日去ocean park, 不過星期五放早一個鐘, 四點半出左公司門口, 就已經另我打消左去ocean part 嘅念頭, 因為企係條街多一陣, 我相信都好快溶!
所以我地就決定去尖沙咀科學館喇! 撰係旺角先落車, 因為想搵下有冇其他巴士係可以去漆咸道落, 行都唔使行到發瘟嘛, 點知一落車嗰個站, 就有架203係係漆咸道科學館對面落架! 真係very good 啦 !
原來科學館都好多人架, 有d玩嘢, 大大話話都要排半個鐘呀, 好彩有冷氣咋!
由兩點幾三點玩到成六點先走, 跟住就去食埋嘢食搭車番屋企!
不過, 唔知點解架巴士等左成25分鐘都未有(係總站之後嘅第二個站嚟之嘛), 係等緊巴士途中, 我同滕滕講話都唔知點解架巴士咁耐, 都唔知做乜事, 滕滕居然答我: 咁van van 囉!
等搭巴士嗰時, 就已經出晒汗喇, 所以今日撰左去科學館, 真係明智之舉!!!
你唔唔揸車出去?
回覆刪除[版主回覆08/16/2011 12:40:00]你玩嘢咩
你老公係到呀)))
回覆刪除[版主回覆08/16/2011 12:52:00]要揸都唔係揸呢架啦, 呢架堅流! 另外有d仿真度好似架, 不過我費事比滕滕玩咋, 怕佢第日我老公揸車時, 佢要坐大肶一斉揸就大獲喇!
哈哈哈,其實,我意思係 : 你老公唔揸車由屋企去尖沙咀,咁咪唔洗係旺廷轉車囉,又唔洗等巴士囉...
回覆刪除[版主回覆08/16/2011 16:42:00] , 我明喇!!!
因為尖沙咀一定要泊停車場, 同埋我地係去半day, 所以通常都唔會揸車去, 停車場費貴, 我地孤寒呀!
好去處!!
回覆刪除[版主回覆08/16/2011 22:35:00]係呀, 唔使係戶外晒到成隻狗咁呀!!!
你多咗顏色呀...唔齋係紫色
回覆刪除[版主回覆08/18/2011 11:30:00]如果有紫色, 我都唔會買呢隻色呀!