2011年8月22日 星期一

真奇!

我覺得, 好多老人家都希望可以同仔女一斉住, 尤其係上一輩嗰d, 因為佢地都覺得仔女養父母係應份架!


尋晚老公同我講, 佢早幾日問佢亞媽想唔想同我地一斉住, 佢話佢亞媽答唔想!


一聽到奶奶話唔想同我地住, 就真係一個迷! 因為我覺得邊有老人家唔想同自己d仔女住架! 而且仲有個孫可以日日見喎!


不過我知道奶奶好有自知知明, 因為佢當初知道我地結婚嗰時, 就同老爺搬出荃灣, 佢話老爺麻煩, 所以唔想第日大家唔開心, 所以就搬走! 而家今時今日, 老爺都唔係到, 佢都唔想同我地一斉住, 我估佢都係唔想相見好同住難!


其實我都有小小開心架, 因為始終都係奶奶, 如果一斉住就一定有d唔習慣同唔方便, 不過我又諗下, 會唔會奶奶怕我成日同佢投訴佢個仔, 而佢又唔想話個仔而另到我唔開心, 幫呢個又唔係, 幫嗰個又唔係, 所以索性都冇眼睇我地兩個呢???


5 則留言:

  1. 妳奶奶有先見之明!! 叻叻
    [版主回覆08/23/2011 11:15:00]我奶奶就真係好一個迷, 出乎我意料之外! 佢真係非一般嘅老人家!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年8月22日 下午6:37

    你奶奶好 understandin 呀 ~ 你要錫佢多 d tim 呀~
    [版主回覆08/23/2011 11:14:00]我知佢唔想第日有d咩大家都唔開心, 所以我到而家都好客氣對佢架!

    回覆刪除
  3. 你奶奶真係好, 通情達理~
    比著我果個一定要一齊住!!!!!!!
     
    [版主回覆08/26/2011 14:52:00]我都打左個突! 不過都好, 起碼唔使一斉住之後, 又多樣嘢煩!

    回覆刪除
  4. 唔怪得你去旅行都帶埋佢去喇...超級好99嚟~
    [版主回覆08/29/2011 11:41:00]唉~ 聽到你咁講, 真係有D慨嘆囉, 而家D奶奶要做得好, 好似就先可以有得同仔女一斉去旅行, 咁死啦, 我地嗰個年代唔知會變成點呢~

    回覆刪除
  5. 嘩!!!我有一個咁有自知之明嘅奶奶就好喇~~~
    [版主回覆08/29/2011 11:43:00]係就係, 不過有時都有溝通唔到嘅時候架!

    回覆刪除