今日係星期一, 星期一晨早流流, 我就已經火嚟, 原因係家姐打電話嚟!
家姐打嚟講左兩句, 就話佢老公話叫我唔好再比滕滕擒窗花(我家姐個仔, 只係week-end湊個仔番自已屋企, 而佢老公係唔識湊仔, 換條片都唔得, 湊仔又唔係有心得嘅人!), 仲要叫我, 要同滕滕講多幾次唔好擒, 叫我唔好再比滕滕擒!
一聽到我家姐話佢老公話叫我咁, 我就開始火嘢, 所以我就即刻回應番佢, 叫佢老公唔好係到牙刷刷, 佢又唔係湊仔叻過人, 對自己個仔又唔多, 佢未試過d咁樣情況, 就叫佢唔好係到亞之亞draw, 唔係只係講就咁簡單, 唔係只係講一句嘢以為咁容易!
家姐聽到我咁講, 佢就話, 唔係叫一兩次, 係叫我不停咁講, 不停咁講, 係咁同佢講, 同佢地洗腦喎! 佢越講, 我就開始越興, 我話佢之前咁樣擒, 係因為食左d藥, 個人好散, 所以先不停咁攪攪震, 我上個星期四已經開始冇比滕滕食藥啦, 而家都冇咁擒喇!
跟住家姐又再講, 佢睇咩醫生呀, 下次再唔舒服, 就唔好同佢睇呢個啦! 去到呢一刻, 我又再講多一次, 係因為滕滕睇完第一次dr之後退左燒, 跟住再番發燒, 所以dr就開左重d比滕滕食, 食完佢先係咁! 我想問, 個dr知道一個小朋友同一個病再番發, 跟住開藥會開重d係好正常啫, 唔通個dr 開番同一份量比個小朋友食先係正常? 係我個角度, 番發d菌已經係惡左, 咁唔通個dr開重左就唔啱?????
家姐聽完, 佢又再用命令同challenge 嘅語氣同我講, 叫我再唔好比佢擒窗喇, 一見佢擒就即刻抱番佢落嚟! 佢又唔知, 滕滕見個姐姐第一時間抱番佢落嚟, 佢就覺得好開心, 以為個姐姐同佢玩呀, 姐姐越唔比佢擒, 佢就越擒得密! 我冇同佢講啫, 唔代表我冇理吓嘛!
又再講, 我話我已經成日叫滕滕唔好擒架喇, 我晚晚番去指住佢瘀晒嘅豬腳, 又"禁"落去問佢痛唔痛, 痛就唔好再擒, 一晚講九十幾次佢又唔知, 不過, 佢都仍然仲係用命令同challenge 嘅語氣叫我唔好再比滕滕擒囉! 而且仲問我, 佢咁樣嘅情緒, 叫我都係去搵個dr睇下好喎!
所以去到呢一刻, 我頂佢唔撚順, 我同佢講我唔想再講, 我要收線, 我心情唔好, 咁就cut左佢線! 我真係好唔明囉, 仲乜叉嘢講到我好似尤得個仔擒啫, 而家滕滕乜叉嘢情緒有問題呀, 我都話佢食左藥先係咁, 而家都冇乜嘢啦, 只係擒下枱之嘛, 一個兩歲幾嘅小朋友擒枱, 唔撚係都要去搵心理醫生吓嘛! 滕滕係食左藥先不受控制啫, 而家好番晒都冇食藥, 我同佢講叫佢唔好再擒窗, 佢呢幾日都冇擒啦, 乜我個仔咁樣就好撚有問題咩??? 咁我又想問, 如果小朋友或者大人食左藥, 個人燥左, 咁係唔係情緒有問題, 要去睇情緒病吖???
佢個仔冇滕滕咁樣擒嚟擒去啫, 我個仔好動d, 但係佢都有聽我講吖, 佢只係有時係百厭d, 唔撚通就要去睇心理醫生呀??? 成九日就叫我同滕滕睇心理醫生, 都痴撚線!!!
O~吉仔仲曳過滕滕.....咁我都要同吉仔去睇LU~
回覆刪除[版主回覆08/09/2011 22:43:00]佢好似認正滕滕一定係有問題咁, 呢下我先火嚟! 佢個仔曵就好正常, 我個仔曵就要去睇心理醫生? 唔練下吓嘛!!!
男仔唔曵 / 好動你仲驚! 咁就睇心理 e 生?!?! 心理 e 生 都笑你啦!
回覆刪除[版主回覆08/09/2011 23:41:00]佢成日講到佢個仔好正常, 跟住就話滕滕唔正常, 之後就又話叫我帶佢去睇醫生喇!
我係你一早收佢線喇~講多都嘥氣>< "
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 11:00:00]我真係專重佢, 我先張我之前講過嘅嘢再講多一次, 但係, 佢就好似覺得跟本就係我有問題, 唔理滕滕係咁擒, 同埋我唔理滕滕, 唔帶佢去睇心理醫生!
拿,正所謂一家唔知一家事就係咁喇
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 10:58:00]佢唔知, 就真係真嘅! 不過佢想我同滕滕去睇一次心理醫生, 都係真嘅, 因為成年前滕滕咬膠墊佢已經叫過, 跟住我話滕滕唔多識講嘢, 佢又叫過!
所以佢跟本就係覺得佢個仔係正常, 我個滕滕係唔正常!!!
你下次CUT佢線前,叫佢自己睇一次先啦
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 12:00:00]我而家仲好嬲呀~
其實佢憑咩咁話你?
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 14:11:00]佢似住佢係我堂家姐, 而且佢似住佢輩份大過我!
同輩下化,堂家姐咋喎
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 15:15:00]我估佢覺得背份大過我, 所以用命令式囉!
幾年前就係佢用呢d態度同我講嘢, 我就嬲足佢幾年, 佢而家又嚟!
咁細個真係有需要睇心理醫生咩???熙熙唔咬墊咬毛巾又駛唔駛帶佢去睇呢???我覺得各有所好姐....即係有D唔鐘意咬奶咀鐘意咬手指一樣....
回覆刪除[版主回覆08/11/2011 13:09:00]之前滕滕咬膠墊, 佢就叫我帶滕滕去睇下, 檢查睇下佢有冇自閉, 而今次, 即係意思叫我帶去佢去睇下有冇過度活躍性!
我個仔有d咩唔妥, 同其他小朋友唔同, 佢就已經好似認定左我個滕滕係有問題架喇! 因為我姑姐唔知頭唔知路, 聽到滕滕咬膠墊就話佢可能有自閉, 我姑姐係教書, 咁我家姐咪可能認同佢講嘅嘢, 一早已經認定滕滕係有問題囉! 上次膠墊我唔帶佢去睇dr, 咁今次擒窗, 佢咪又再叫我同佢去檢查囉!
話時話, 熙熙咬毛巾可能真係唔多正常架, 你見我細佬就知啦, 我都同你講我細佬由細到大都有條雞雞布係身架, 佢而家大左喇, 佢又咁錫我, 又顧家! 邊有細佬咁錫個家姐&咁顧家架, 所以我細佬都唔係正常架!!!