我估唔到快成咁, 尋日朝先係廣州集運用EMS寄出, 今朝個子母廁板就到左喇, 今晚一番到嚟, 就更係第一時間開封啦!!!
其實上個星期係我同學到, 我已經見到我同學原來買左, 係因為佢入伙裝修時, 買廁所加一嚿水換嘅! 唯一同我嗰個唔同, 就係佢嗰隻冇援降!
所以到左收貨嗰時, 個result 就同我心目中差唔多, 如果d quality 仲可以好d就更加好(不過如果d quality 就可能再重d, 咁援降呢part就可能唔得)! 個賣家真係冇吹水, 真係三層都可以援降, 所以真係要加份, 而且仲一定要介紹埋比d朋友用!!!
我係淘寶買係援降, 未計嚟HK程運費, 都係RMB124, 所以點都係化算過係HK買啦!
個廁板真係好好, 我好鐘意呀!!!
唉!!!你又係淘寶,我又係淘寶,都唔明點解你淘得咁易,我淘得咁難...
回覆刪除[版主回覆08/17/2011 15:31:00]我都搵左好耐, 又search左好多間先搵到架!
我....so far都無自己認認真真地淘過一次.
回覆刪除託朋友託既水boots 同埋衫都係垃圾. 妳咁好彩既??
[版主回覆08/19/2011 12:32:00]成人嘅衫, 我唔係好敢淘, 因為淘過一次之後, 就發現相與真實係差好遠好遠, 之後我就唔再淘喇!
反而有d家居嘢, 小朋友衫褲就ok, 唔差得太遠囉!
真係唔錯喎!唔駛成日攞住個流動廁所板拿來拿去都幾煩!不過囝囝仲未肯去屎屎!
回覆刪除[版主回覆08/26/2011 14:50:00]買左塊板之後, 滕滕有時都係上面痾, 因為一買番嚟, 我就同佢講好靚, 又話比佢知, 呢塊板係比軒軒痾屎屎, 而另外嗰塊就係我痾屎屎, 所以佢耐唔耐都會話係上面痾, 而且仲有時就算冇得痾, 都要上去坐下!
所以換左呢塊板之後, d效果都ok唔錯! 不過你個仔都仲係細, 唔好迫得佢太緊要, 因為有時有d嘢佢都仲係未明得晒!