2011年8月16日 星期二

明智的選擇!!!

我估唔到快成咁, 尋日朝先係廣州集運用EMS寄出, 今朝個子母廁板就到左喇, 今晚一番到嚟, 就更係第一時間開封啦!!!


其實上個星期係我同學到, 我已經見到我同學原來買左, 係因為佢入伙裝修時, 買廁所加一嚿水換嘅! 唯一同我嗰個唔同, 就係佢嗰隻冇援降!


所以到左收貨嗰時, 個result 就同我心目中差唔多, 如果d quality 仲可以好d就更加好(不過如果d quality 就可能再重d, 咁援降呢part就可能唔得)! 個賣家真係冇吹水, 真係三層都可以援降, 所以真係要加份, 而且仲一定要介紹埋比d朋友用!!!





我係淘寶買係援降, 未計嚟HK程運費, 都係RMB124, 所以點都係化算過係HK買啦!


個廁板真係好好, 我好鐘意呀!!!


3 則留言:

  1. 唉!!!你又係淘寶,我又係淘寶,都唔明點解你淘得咁易,我淘得咁難...
    [版主回覆08/17/2011 15:31:00]我都搵左好耐, 又search左好多間先搵到架!

    回覆刪除
  2. 我....so far都無自己認認真真地淘過一次.
    託朋友託既水boots 同埋衫都係垃圾. 妳咁好彩既??
    [版主回覆08/19/2011 12:32:00]成人嘅衫, 我唔係好敢淘, 因為淘過一次之後, 就發現相與真實係差好遠好遠, 之後我就唔再淘喇!
    反而有d家居嘢, 小朋友衫褲就ok, 唔差得太遠囉!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年8月25日 上午11:14

    真係唔錯喎!唔駛成日攞住個流動廁所板拿來拿去都幾煩!不過囝囝仲未肯去屎屎!
     
     
     
     
    [版主回覆08/26/2011 14:50:00]買左塊板之後, 滕滕有時都係上面痾, 因為一買番嚟, 我就同佢講好靚, 又話比佢知, 呢塊板係比軒軒痾屎屎, 而另外嗰塊就係我痾屎屎, 所以佢耐唔耐都會話係上面痾, 而且仲有時就算冇得痾, 都要上去坐下!
    所以換左呢塊板之後, d效果都ok唔錯! 不過你個仔都仲係細, 唔好迫得佢太緊要, 因為有時有d嘢佢都仲係未明得晒!

    回覆刪除