2011年8月29日 星期一

爆波~

滕滕之前係咁搵手踭批我個胸, 我就同佢講就嚟爆波喇, 叫佢唔好再批落嚟!


點不知條友仔而家, 見到我換衫, 佢就走埋嚟摸我波波之餘, 仲問我: "媽me, 波波爆喇?!"


有d朋友話我, 叫我唔好比滕滕睇到我換衫, 因為佢係男仔, 但係我又覺得, 因為佢係男仔, 佢唔會有波波, 佢始終會對我地個胸有好奇心架嘛, 尤其而家係探索期!


我又聽講過話, 其實比佢地知, 比佢地睇都唔係一件咩壞事, 等佢知道男仔同女仔嘅分別, 解決左佢地嘅疑惑可能仲好, 唔使等佢地有問号?!


唉! 只係一個動作啫, 仲咩事都咁多嘢架?! 好多嘢係唔係應該隨緣呢~


 


1 則留言:

  1. 順其自然囉
    [版主回覆08/31/2011 12:36:00]我都冇咩所謂, 如果唔係, 我換衫又點會比佢入埋房吖! 因為無論入房做咩都好, 唔比佢入嚟, 佢好似話我地唔預埋佢一份咁, 就係拍門&大叫! 所以我都尤得佢入埋嚟喇!

    回覆刪除