2011年8月23日 星期二

唔識!

其本上每晚臨瞓前我都會同下豬仔睇下書仔嘅, 讀下d animals & shapes 同埋玩具咁啦, 其中一本講玩具嘅書仔嘅其中一版係有"算盤"個圖同埋英文, 我唔識, 所以我同豬仔講: "呢個媽me唔識唔喎!" 跟住就睇之後嗰d喇!


老公過左一陣入房我就去廁所, 我聽到佢問滕滕書仔裏面係咩嚟:


老公: what is this?


滕: (ball) 唔識!


老公: what is this?


滕: (car) 唔識!


老公: what is this?


滕: (cup) 唔識!


老公: what is this?


滕: (hat) 唔識!


老滕一路答, 就一路笑住話唔識! 我都未番到入房, 老公就問老滕: 你係唔係玩嘢呀, o靚仔!!!


1 則留言:

  1. 哈哈,佢反叛能力幾強架喎~~~
    [版主回覆08/29/2011 11:44:00]乜咁叫反叛, 唔係叫玩嘢咩???

    回覆刪除