2011年8月11日 星期四

另一個階段~

點解屋企無啦啦多左隻豬仔出現?


點解隻豬仔之前都仲係一嚿飯, 而家就已經乜都知道, 乜都明白, 連我同個工人講, 見到佢擒就唔好救佢, 佢都識聽, 跟住就自己紬練習, 半日之內, 已經唔使人救就上落自如!


點解我隻豬仔大得咁快, 就嚟就要番學喇?!


尋日, 攞左套校服番嚟, 滕滕一見到就即刻要除衫著上身喇!


話比佢知, 校服好靚喎, 真係好靚, 佢先係企定笑住比我影!



你睇下我個滕滕幾靚仔!


4 則留言:

  1. 好型仔呀)))smart boy
    [版主回覆08/12/2011 11:30:00]"好似"好smart 咁吖嘛, "好似"!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年8月11日 晚上8:18

    呢 d 咪叫醒目仔 law
    [版主回覆08/12/2011 11:33:00]講事實, 我並唔覺得佢醒目, 但係佢份人, 應該都係幾正直嘅, 唔似估估惑惑嗰隻,  暫時嚟講!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年8月12日 上午11:13

    真係好靚仔喎!仲好醒呀!
    [版主回覆08/13/2011 23:03:00]醒就麻麻喇, 仲有進步空間!

    回覆刪除
  4. 熙熙見到呢張相主動同我講靚靚呀~
    [版主回覆08/13/2011 23:04:00]咁呢張又真係幾靚嘅! 你同熙熙多d對住塊鏡照笑多d, 佢就好似滕滕咁架喇!

    回覆刪除