http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
真係爆眼, 真係好爆眼!
滕滕呢兩日真係咁不停挑戰, 擒完又擒, 攪完又攪, 真係曵到7彩!
我諗, 會唔會係D藥力問題, 好散呢? 都可能係, 因為佢病左咁多日, 我未見過佢笑過, 只係不停咁要呢樣, 要嗰樣, 仲要係喊住嚟要!
唉~ 豬仔, 你幾時好番呀? 尋晚你又半夜有燒喇, 雖然都係98/99左右, 但係我都要成日摸住你, 怕你會高燒, 又怕高燒得济要同你入院! 你乖乖地食藥啦, 我知道今次D藥水好難食, 但係食左會快D好架, 乖啦~
係呀!!! 有 d 藥食到好 hyper 呀!!! 叫 e 生換藥好 d bor! 成日咁 high, 好 tired ga![版主回覆08/02/2011 23:14:00]呢個已經算輕喇! 過年嗰時, 呢個DR放假, 睇左另外一個DR, 嗰個仲堅呀!
係咪佢一停落黎佢就燒,一玩就唔燒呀?[版主回覆08/02/2011 23:16:00]唔係! 因為本身滕滕係喉嚨發炎, DR話D消炎藥只係可以一日食4次, 所以日抖食左4次, 咁夜晚就唔好食喇! 到左最後一次食消炎藥係夜晚十點, 咁過左4個鐘之後, D藥力過左, 咪又有番燒左, 但係又唔可以食消炎藥, 只可以食退燒藥, 咁退燒藥係治標之嘛, 所以到左半夜, 咪KEEP住仲有燒囉! 要直到個喉嚨好番, 唔再發炎, 咁先可以唔再咁容易發燒架!
係呀!!! 有 d 藥食到好 hyper 呀!!! 叫 e 生換藥好 d bor! 成日咁 high, 好 tired ga!
回覆刪除[版主回覆08/02/2011 23:14:00]呢個已經算輕喇! 過年嗰時, 呢個DR放假, 睇左另外一個DR, 嗰個仲堅呀!
係咪佢一停落黎佢就燒,一玩就唔燒呀?
回覆刪除[版主回覆08/02/2011 23:16:00]唔係! 因為本身滕滕係喉嚨發炎, DR話D消炎藥只係可以一日食4次, 所以日抖食左4次, 咁夜晚就唔好食喇! 到左最後一次食消炎藥係夜晚十點, 咁過左4個鐘之後, D藥力過左, 咪又有番燒左, 但係又唔可以食消炎藥, 只可以食退燒藥, 咁退燒藥係治標之嘛, 所以到左半夜, 咪KEEP住仲有燒囉! 要直到個喉嚨好番, 唔再發炎, 咁先可以唔再咁容易發燒架!