http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
都唔知咩人嚟架! 早一日話同佢慶祝, 佢話佢約左d同事食飯喎!
我同佢講, 我只有聽過d爸爸話: 我老婆同個仔要同我慶祝生日, 唔約人食飯就有啫! 但係我就未聽人同老婆講過: 我約左同事食飯, 唔使同我預祝生日喇!
講真,真係有小小嬲, 因為滕滕要等到佢十一點幾番嚟先切cake! 滕滕不停係到放蚊都仲叫佢唔好瞓住! 你話幾難為個細架!
比我直頭唔同佢慶祝生日啦,無心肝...不過都祝你老公生日快樂,身體健康[版主回覆08/30/2011 11:53:00]我都有小小把鬼火架, 又唔係我生日...........
比我直頭唔同佢慶祝生日啦,無心肝...不過都祝你老公生日快樂,身體健康
回覆刪除[版主回覆08/30/2011 11:53:00]我都有小小把鬼火架, 又唔係我生日...........