2011年8月25日 星期四

一個迷!

有時同堂家姐傾電話真係好冇引! 佢有時真係覺得佢自己咩都好似啱晒好有經驗咁, 就例如講工人, 而家D工人難請, 就算請左你想同佢續約佢都未必同你續, 而家既然屋企呢個不過不失, 我都唔會對佢太差, 亦都唔會鬧佢, 除左上次滕滕痾蛋殼一事, 基本上我都唔會對佢唔好! 因為我有個仔要佢同我湊, 冇工人, 就冇人幫到我! 奶奶唔得, 亞媽亞爸唔得!


堂家姐個仔因為就嚟讀書, 要搬番去同佢地住, 所以請左個賓妹工人! 我之前已經比家姐話過我, 最好請個工人識飛天遁地, 乜都萬能就啱我, 因為佢話我要求個工人最好識識地英文, 話我想個工人教埋滕滕讀書做工課, 咁我唔使做就最好喎!


我想問, 請問認識我嘅人, 乜覺得我係似咁嘅人咩??? 梓祐唔係我個仔, 我都已經係盡心盡力去教佢讀書, 更何況呢個係我自己個仔, 乜我似係咁唔想負責任嘅人咩??? 我係講過, 最好個工人識小小英文, 因為我要個工人係滕滕番學之後, 我想個工人最初係最好可以guide佢做功課, 等滕滕習慣左同埋知道每日放學番嚟, 都要要規律習慣去做每一樣嘢, 放學番嚟洗手食飯, 跟住做功課, 然後小睡片刻, 等佢習慣左個模式, 佢以後就會自動自覺啦! 我想問, 乜我咁諗, 好有問題咩???? 不過堂家姐仍然話我, 想上得床嚟掀被冚喎! 堂家姐撰工人, 要撰個英文好d, 當時我真係好想問佢, 點解佢唔撰個講中文好d, 點解要撰個講英文好d???


之前滕滕發燒, 我個工人唔識睇嗰d多功能電子探熱針, 堂家姐話點解個工人唔識, 佢亞媽咁老都識睇, 而個工人唔用心去記住, 我就要話佢! 大佬, 你估我個仔成撚日病架, 我自己都要嘟幾下先記得點用啦, 佢老母係因為自己個孫嚟, 佢一定會記得點樣去用, 你自己嗰樣嘢唔係成日做, 都未必記得啦! 更何況佢係工人嚟咋, 我乜7都小佢, 請問我個仔點呀??? 如果d工人咁叻, 就唔撚使做工人啦!!!


而家, 佢個工人就嚟到喇, 呢排堂家姐成日問我, 如果好似出糧, 我會點出, 如果放假, 會唔會比鎖匙個工人, 又問我, 如果自己一家人出街, 又會唔會叫埋個工人一斉出去or 叫佢留係屋企! 我每一次答完佢, 佢就同我講佢姑奶叫佢唔好乜乜乜, 唔好物物物, 我又再一次好想問, 咁你又問我仲乜春嘢先!  佢既然講到條條 rule 對個工人都要去到咁 hard, 咁跟本就唔同我嘅方向囉! 因為我冇耆英可以墊底, 我唔可能樣樣嘢都好straight 咁話個工人不是, 就算個工人有問題, 我都要用婉轉方法去話個工人, 而話得個工人係唔會有hard feeling 囉, 因為我冇耆英可以幫到我囉!


有時, 我都唔明, 未對試過對住工人, 就唔好話我應該要點應該要點啦, 個工人除左要照顧滕滕, 仲要煮埋比佢食架, 又話我個工人唔好好睇住滕滕, 咁我想問, 係唔係人地去個廁所都盡量叫佢等滕滕先去呀?! 如果我樣樣嘢都足住個工人嚟話, 好似佢咁話係廚房都要裝個cam嚟昅住個工人, 我唔會覺得個工人開心囉, 佢唔開心, 又點會湊得我個仔開心呀, 佢唔開心, 又點會對滕滕好呀??????????  一陣合約滿, 個工人唔撰我咁又點呀???????


2 則留言:

  1. 咪鬼接佢電話喇...餐餐都包拗頸...等佢工人嚟到, 自己受下先睬返佢
    [版主回覆08/29/2011 11:47:00]我而家就係等緊!

    回覆刪除
  2. 其實你明知個格係咁,你就咪特show佢啦)))
    [版主回覆08/29/2011 11:47:00]我而家都唔想講咁多電話喇!

    回覆刪除