表姐, 個工人4個月前到左, 不過做左3個月表姐就頂個工人唔順, 因為第二個月, 都係繼續話連抄菜心都唔識! 所以表姐反晒眼, 要去再請過第二個! 之後 in 左3個, 第一個工人話個男僱主成日飲醉酒發癲, 所以遲職唔做, 但係三番四次問個僱主攞番個passport, 跟住報埋警, 都唔肯比番個passport個工人,所以第一個工人"冇行"! 再 in第二個, 見完話答應攞番個passport去agent 到攪文件, 但係去到嗰日玩失踪, 搵極都搵唔到, 咁即係第二個都係"冇行"! 到 in 第三個, agent 話呢個工人本身有僱主要, 不過嚟到hk之後, 個僱主就話用番佢用緊嗰個, 而且仲玩嘢, 即刻send 封信去入境處話唔要, 咁個工人就一定要係14天內即走, 唔可以用其中一個特權理由留抵! 而家, 第四個, 已經簽左文件話ok, 希望唔好再有變啦!
堂家姐, 包拗頸, 成Q日challenge 我點對個工人, 甚至乎之前連我同滕滕撩耳仔, 我規定要滕滕每次食飯要坐係張HIGH CHAIR 到, 我一定要某D時間要滕滕做某D嘢, 應該要點點點&點點點, 佢都話我 SO HARD! (而家, 佢咪又係有D嘢跟我咁做!)
而我另外一個朋友, 又係好似表姐咁, 請左3個都甩抵, 所以我都有話定比堂家姐聽, 佢有心理準備, 就算嚟到, 個工人都可能反爆眼! 所以佢話個agent 本身話今個月26号到, 跟住delay到30号, 我都覺得唔出奇, 因為逢係 agent 都會方便自己, 揀d日子嘅機票係平d, 而且又就到自己時間, 一次過嚟!
堂家姐個工人delay 左5 日先可以接番屋企, 佢話"間屋7國咁亂,究竟要執幾多日呢 ?? 姐姐, 今鋪睇你啦 !!" 第日時間我就話"你唔好話我想個工人識飛啦, 你都係啦!", 佢知我可能串緊佢, 所以佢反駁番我, "打掃煮飯清潔執屋係佢份內要做嘅工作"! 係呀, 打掃煮飯清潔執屋係佢份內要做嘅工作, 不過我又再同佢講"你所謂嘅份內事, 唔係個個工人都可以做得到, 亦都唔係可以做得好!"
堂家姐成日就話佢覺得請工人都好煩, 又想咁又要咁但係又唔可以咁, 佢知道係有難度, 但係我就最憎佢下下都話我好似handle唔到個工人!
我個心諗, 你咁叻, 我就放長雙眼睇你又handle得幾好! 若然佢個工人唔得, 有咩唔妥, 我又想睇下佢係唔係會忍佢, 定小佢, 定係抄左佢, 係唔係下下有咩唔妥就話搵耆英幫佢手頂!
放長雙眼睇佢點.....
回覆刪除[版主回覆09/01/2011 12:31:00]我都唔明, 點解佢成日都自以為事, 就算佢係我家姐咁計, 講嘢都要有分串, 因為我唔係佢嗰兩個無能嘅細佬&亞哥! 佢習慣用d 訓導嘅說話同佢無能嘅細佬&亞哥講嘢, 但係我唔受佢呢一套囉! 更何況我唔係無能!
咪同佢講嘢啦~~~佢同你同事有咩分別?包拗頸,又唔聽人講嘢,吹脹~~~
回覆刪除[版主回覆09/01/2011 16:21:00]冇講嘢成個星期啦, 我都唔想搵佢, 佢又忙住個工人嚟!