2011年8月24日 星期三

靚女EE來訪!

新朋友仔上嚟我屋企食飯, 因為佢講明係想見滕滕, 你話滕滕魔力幾大!

條友仔買左箱LOGO比滕滕, 佢話嚟我屋企就更係要買手信, 但係又冇理由買比我, 所以就買玩具比滕滕喎! (嚟我屋企食飯, 話冇奶油買嘢比我??? 唔HEA亞化!!!)

不過都算啦, 都叫左滕滕多謝呢位靚女EE啦!

可能靚女EE個樣好nice, 所以佢一入屋, 滕滕都冇抗拒佢, 而且仲成晚對住佢笑, 有時仲好怕醜咁呢埋係我後面! (更係啦, 呢個EE都傻傻地, 成晚就目不轉睛咁望住豬仔, 佢就更係怕醜啦!)

靚女EE臨走時, 一叫佢錫錫就即係啜佢一啖潻!

咁就死啦, 如果帶埋滕滕去睇佢隻狗, 我諗滕滕實記住佢, 我估仲緊要過"UNCLE FU"潻! (因為見完我個FD, 講到今時今日, 無啦啦都仲會突然同我講"UNCLE FU"吖!)

 


3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年8月25日 下午6:12

    小朋友玩 logo 好呀! 你個 friend 都幾識選。
    [版主回覆08/26/2011 13:57:00]我呢排買少左玩具比佢, 因為上次佢唔舒服掟爛左好多玩具, 所以我想佢抖一抖先, 等佢知道掟爛左就冇架喇! 點不知, 又有人買嘢比佢玩!

    回覆刪除
  2. 帶埋佢見mango . 帶埋佢見unlce andy!!! yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆08/26/2011 14:13:00]如果你想比滕滕同mango玩, 就最好上去你到喇! 因為係街會唔係咁方便..........(我怕dirty)!

    回覆刪除
  3. 死啦. 我真係咁狼c 咩?!! 我真係不停咁望住 佢呀?!!! um....
    下次要收斂少少先得啦. 
    [版主回覆08/26/2011 14:15:00]你好似想食左佢落肚咁!

    回覆刪除