2011年8月9日 星期二

好勁嘅証件相~

滕滕就嚟番學喇, 同朋友傾開計, 佢話比我知, 佢個女咁多年, 都係佢自己係屋企同個女影証件相架! 佢話佢買D啱顏色嘅卡紙做背景, 跟住係屋企同個女影完就攞出去晒!

我同熙媽講起呢樣嘢, 熙媽就比左呢條LINK我, 係張D相cut入去放係裹面, 跟住就攞出晒4R, 而晒出嚟就自己cut開佢就ok架喇!

http://www.openplatform.com.hk/Chinese/photoDIY.htm

熙媽, 你真係勁架啫!!!


4 則留言:

  1. 唔係我勁, 係d已經有2名小朋友嘅阿媽勁姐kaka....真係唔明呀, 以前我哋幾兄弟姊姐都係咁樣出去影...而家d獨生仔/女...就好似...
    [版主回覆08/11/2011 12:51:00]你唔使唔認喇, 你都係勁架喇!!!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年8月10日 清晨7:38

    呢個真係勁, 平好多 ga!
    [版主回覆08/11/2011 12:52:00]真係真係! 連咩什麼屋苑5蚊打都慳番! 而家咁晒, 2張4R都係3個幾咋, 自己番嚟剪開就有1打喇!!!

    回覆刪除
  3. 如果屋企有埋print相嘅printer仲方便
    [版主回覆08/11/2011 12:53:00]咁又唔係呀! 自己咁整都想慳番D, 如果用color print, 墨水都蝕埋呀!

    回覆刪除
  4. 係我唔怕認呀...我係bk copy返嚟架咋
     
    [版主回覆08/13/2011 23:08:00](Empty)

    回覆刪除