2011年8月30日 星期二

番學喇!!!

滕滕聽日番學喇, 我好緊張呀!


早幾日先同佢係屋企影學生相, 真係影到反爆眼, 影左成十幾張先得一張稍為ok小小, 仲要係唔正中, 要我cut完又爻番個頂(因為張相個頂冇乜白邊)!



自己cut 完出嚟, 再用小畫家並埋, 就攞去晒喇! 晒1張4R都係$1.7(分開仲有8張), 係快圖美影, 要$38先得8張咋! 你話出面幾搶錢吖! 張相都尚算OK啦, 如果冇左左邊面個陰影就仲更加好!


聽日滕滕番學喇, 唔知會點呢~


3 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2011年8月30日 上午11:27

    影得真係幾好喎!我都幫個囝影咗,但係就係在出面影,係啲咩區譏員搞嘅,$8有一打,我幫個囝影咗兩打!
    [版主回覆08/31/2011 12:38:00]與正有咁平就更係好啦, 8蚊咋, 又唔使出去晒咁鬼煩!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年8月30日 下午6:12

    呢張相終於有 d 似媽咪 wor!!!!
    [版主回覆08/31/2011 12:37:00]真係 ??? 唔好氹我開心喎!

    回覆刪除
  3. so smart!!!
    [版主回覆08/31/2011 12:39:00]都ok smart 啦 !

    回覆刪除