http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我估應該係所有小朋友都有好奇心, 唔係男仔or 女仔!
早幾日放工番到屋企, 滕滕無啦啦整開條領, 指住自己粒lin lin 問我, 波波呢? 跟住就再同我講: 媽媽有波波, 姐姐有波波, 我冇喎!
一聽到, 我就已經忍唔住笑左出嚟, 跟住就答佢: 係呀! 你係boy嚟, 冇波波架!
而家d小朋友點解咁早熟? 定係無論男仔定係女仔, 都會係呢個時期都咁嘅發現呢?
我真係好想知有囡嘅, 會唔會有d咁嘅情況出現呀 ???
可能佢覺得,波波軟綿綿,好舒服呢~~~[版主回覆08/13/2011 22:35:00]佢係覺得好好玩呀~
係 law! 做乜咁早熟? 我果個依家已鐘意女, 滕滕就對兩性特徵有興趣。我已經無乜比雞佢食, 肉食大多數都係有機 ga la bor。[版主回覆08/13/2011 22:36:00]真係有D嚇襯人~~~
女嘅咪話熙熙有蕉蕉囉...[版主回覆08/13/2011 22:37:00]你一講, 又笑死我喇 ! 真係好彩, 佢冇同亞媽講, 佢想食焦焦呀 !!!
呀媽太有睇頭了.[版主回覆08/15/2011 10:38:00]我係standard 啫~
可能佢覺得,波波軟綿綿,好舒服呢~~~
回覆刪除[版主回覆08/13/2011 22:35:00]佢係覺得好好玩呀~
係 law! 做乜咁早熟? 我果個依家已鐘意女, 滕滕就對兩性特徵有興趣。我已經無乜比雞佢食, 肉食大多數都係有機 ga la bor。
回覆刪除[版主回覆08/13/2011 22:36:00]真係有D嚇襯人~~~
女嘅咪話熙熙有蕉蕉囉...
回覆刪除[版主回覆08/13/2011 22:37:00]你一講, 又笑死我喇 ! 真係好彩, 佢冇同亞媽講, 佢想食焦焦呀 !!!
呀媽太有睇頭了.
回覆刪除[版主回覆08/15/2011 10:38:00]我係standard 啫~