http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
張雪球 借左兩本書仔比我, 係關於人與人之間!
因為我覺得自己有改進空間!
希望睇完之後, 有所啟發啦!
先要了解自己,之後才可了解他人...[版主回覆08/09/2011 12:16:00]我了解自己, 不過我更想了解人地, 因為呢個世界好多迷, 有d人有時做嘢係一個迷, 而呢方面, 我想了解下!
你睇完呢2本, 我借埋"怪獸家長2"俾你睇呀~[版主回覆08/10/2011 12:14:00]係唔係馬仔嗰本呀?
馬仔嗰本係我的低能湊b之道2...我妹有...你睇唔睇呀?[版主回覆08/10/2011 22:39:00]張雪球都借埋比我睇喇, 唔使喇唔該晒!
先要了解自己,之後才可了解他人...
回覆刪除[版主回覆08/09/2011 12:16:00]我了解自己, 不過我更想了解人地, 因為呢個世界好多迷, 有d人有時做嘢係一個迷, 而呢方面, 我想了解下!
你睇完呢2本, 我借埋"怪獸家長2"俾你睇呀~
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 12:14:00]係唔係馬仔嗰本呀?
馬仔嗰本係我的低能湊b之道2...我妹有...你睇唔睇呀?
回覆刪除[版主回覆08/10/2011 22:39:00]張雪球都借埋比我睇喇, 唔使喇唔該晒!