2011年8月7日 星期日

唔該晒~

張雪球  借左兩本書仔比我, 係關於人與人之間!



因為我覺得自己有改進空間!


希望睇完之後, 有所啟發啦!


3 則留言:

  1. 先要了解自己,之後才可了解他人...
    [版主回覆08/09/2011 12:16:00]我了解自己, 不過我更想了解人地, 因為呢個世界好多迷, 有d人有時做嘢係一個迷, 而呢方面, 我想了解下!

    回覆刪除
  2. 你睇完呢2本, 我借埋"怪獸家長2"俾你睇呀~
    [版主回覆08/10/2011 12:14:00]係唔係馬仔嗰本呀?

    回覆刪除
  3. 馬仔嗰本係我的低能湊b之道2...我妹有...你睇唔睇呀?
    [版主回覆08/10/2011 22:39:00]張雪球都借埋比我睇喇, 唔使喇唔該晒!

    回覆刪除