2011年8月28日 星期日

唔要乖!

我: 豬仔, 你可唔可以乖D架!


滕: 唔可以! 我唔要乖!


我: 唔好唔乖啦!


滕: 曵曵呀! 唔乖呀!


我: 唔好曵曵得唔得!


滕: 唔得呀, 我要曵曵, 唔乖!


唔係好明白, 乜乖D唔好咩? 仲咩事要曵呀?! 乖就比人讚, 又可能有糖食, 仲咩事會話要曵曵架??? 小朋友, 有時真係難明!~


1 則留言:

  1. 因為乖的話,就唔可以隨心所欲
    [版主回覆08/30/2011 11:57:00]唔乖真係好反眼架!!!

    回覆刪除