http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今朝十點幾, 好朋友打電話嚟, 問我可唔可以放下抖, 因為佢突然放半日, 佢想搵我去唱K喎!
放半日? 我都想, 不過唔可以呢! K LUNCH就OK!
所以二話不說, 諗左個大話同老闆講, 要請一個鐘頭, 連埋LUNCH, 即係遲一個鐘先番!
响fb見到妳哩張相 . 個膊頭+格拉底d肉 . 我都唸緊, 妳究竟著左件乜野衫[版主回覆08/26/2011 13:55:00]咪就係你話好sexy嗰件囉~ 都唔知有幾sexy..........!!!
蛇王=.=[版主回覆08/29/2011 11:45:00]蛇左多一個鐘之嘛, 另外一個鐘本身係LUNCH HOUR嚟架!
响fb見到妳哩張相 . 個膊頭+格拉底d肉 . 我都唸緊, 妳究竟著左件乜野衫
回覆刪除[版主回覆08/26/2011 13:55:00]咪就係你話好sexy嗰件囉~ 都唔知有幾sexy..........!!!
蛇王=.=
回覆刪除[版主回覆08/29/2011 11:45:00]蛇左多一個鐘之嘛, 另外一個鐘本身係LUNCH HOUR嚟架!