2011年8月24日 星期三

HAPPY LUNCH!!!

今朝十點幾, 好朋友打電話嚟, 問我可唔可以放下抖, 因為佢突然放半日, 佢想搵我去唱K喎!

放半日? 我都想, 不過唔可以呢! K LUNCH就OK!

所以二話不說, 諗左個大話同老闆講, 要請一個鐘頭, 連埋LUNCH, 即係遲一個鐘先番!


2 則留言:

  1. 响fb見到妳哩張相 . 個膊頭+格拉底d肉 . 我都唸緊, 妳究竟著左件乜野衫
    [版主回覆08/26/2011 13:55:00]咪就係你話好sexy嗰件囉~ 都唔知有幾sexy..........!!!

    回覆刪除
  2. 蛇王=.=
    [版主回覆08/29/2011 11:45:00]蛇左多一個鐘之嘛, 另外一個鐘本身係LUNCH HOUR嚟架!

    回覆刪除