2011年8月5日 星期五

封信是給某人的!

八婆:

其實到今時今日, 我都仲幾憎你! 早兩日係FB到, 見到亞X post左你地去大陸旅行d相, 一睇, 點解你個樣咁核突嘅? 比起幾年前, 你真係樣衰左好多囉, 差d嚇死我, 點解你可以不收篇幅得咁緊要, 仲要成個亞婆咁架!

睇真d d 相, 我就開始心跳, 因為我覺得你個肚異常好大, 大到好似有左咁! 唔係嘛, 你咁仆街嘅人, 點解又會再bb 架?!

因為你嘅出現, 本來真係好開心, 因為我地四個人可以一斉去旅行, 大家串嚟串去, 豪不比面, 有時我地又去大家屋企玩pair 牌飲酒, 玩到兩三點盡興而歸! 以前嘅日子, 我真係好難忙!

另一方面, 有你嘅出現, 就另到我睇真你, 原來你好自私, 你可以每次出街, 都只係要個男人, 你冇一次夜晚出去食飯, 係試過帶埋梓祐出去, 次次都係你地2人世界, 咁請問你知唔知係個小朋友心目中, 你搶走左佢個daddy? 係梓祐心目中, 唔會有family day, 因為就算你兩公婆一斉放假, 你都唔會帶埋梓祐一斉出街!

我起初以為你只係對梓祐咁樣, 誰不知, 你生左個仔之後, 都係一樣, 成日都兩公婆出街, 夜晚出去飲酒! 我睇見你地咁, 我都開心d, 因為原來你唔係只係對梓祐都係咁, 對自己個仔都一樣!

你明知我咁錫梓祐, 你奶奶唔鐘意你, 點解你要搵個細路嚟折磨先?! 冇錯, 可能你好憎梓祐個亞媽, 但係如果唔係佢亞媽咁衰, 你又點得嚟而家個老公呀! 大人做錯事, 唔關小朋友事, 你個奶奶唔鐘意你, 咁請問你有冇檢討下自己d行為先?!

你更係講, 你都有你嘅難處架, 不過你有冇諗過, 你撰得呢個男人, 你就會遇到好多問題架啦, 唔係你以為你日抖有陪過個小朋友, 就已經盡左責任嘛, 咁唔通, 日抖就你陪佢, 夜晚就佢老豆陪你, 咁請問你覺唔覺得自己似係隻雞呢? 夜晚要個男人陪, 先瞓得著呀?! 我亦都知道, 嫲嫲都唔係善男信女嘅奶奶, 不過佢本身, 只係睇你係唔係真心想同自己個仔一斉, 如果你鐘意得個男人, 應該要鐘意埋佢個仔! 但係你, 就好似要老唔要仔!

我睇到你d相, 我覺得係"好似"好幸福, 但係, 我覺得你呢d咁仆街嘅人, 真係唔配囉!


沒有留言:

張貼留言