http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢到, 只係其中一part!
呢幾日, 佢就日日最少都有一次咁樣爬上去!
我諗, 因為佢病, 尤佢啦, 但係又係到諗, 唔係因為有病食左藥, 就可以咁曵架嘛, 因為有危險, 所以都要嚴懲啦, 不過嚴懲之後, 又再爬過, 好serious 同佢講唔可以再咁, 佢又係咁擒, 跟住我又試過好溫和咁同佢講真係唔可以咁樣, 講完又嚟過!
天呀!!!!!!! 請問我可以點做呀????????????? 滕滕好似曵番晒兩年要曵嘅曵出嚟, 我可以點做呀!!!!!!!!!!!!!!!
擒窗好危險吖!姐姐去咗邊吖?[版主回覆08/05/2011 11:34:00]姐姐呢幾日都好辛苦, 真係要睇實佢, 但係有時去左煮飯、廁所, 佢就咁樣喇!
好危險喎!! 佢做左蜘蛛俠?![版主回覆08/05/2011 11:35:00]我都唔知點解佢幾時做左蜘蛛俠呀! 遲d話唔定做埋蜥蝪呀!
嘩!!!!!!!!!!!危到爆!!!!!!!!!!![版主回覆08/05/2011 11:35:00]所以我咪話佢瘋左囉!
妳有無睇過d外國programme, 叫d小朋友唔可以掂槍 (gun), 佢地有d好似好明白, 個對父母仲好似好sure佢地既仔女, 一定唔會掂? 但結果? 十個小朋友, 十個都會在測試中拿起過支槍呢... 放鬆. 個個小朋友都係咁.[版主回覆08/06/2011 14:03:00]我都知佢地一定會攪, 因為佢地唔試過邊會死心吖! 但係有時真係好危險都要阻止嘛!
好可怕啊..打佢會唔會work?[版主回覆08/08/2011 14:37:00]起初只係同佢講, 講多幾次唔聽, 我先開始鬧, 鬧多幾鬧, 佢都係照擒, 跟住我先開佢波! 不過 開左波, 佢都係唔理, 因為d藥應該真係好high, 甚至乎好似control 唔到自己咁! 上個星期四我已經停左比藥佢食, 而家正常番晒喇, 雖然唔擒窗, 但係就擒枱! 咁比我撰, 我就寧願佢擒枱好過喇!
擒窗好危險吖!姐姐去咗邊吖?
回覆刪除[版主回覆08/05/2011 11:34:00]姐姐呢幾日都好辛苦, 真係要睇實佢, 但係有時去左煮飯、廁所, 佢就咁樣喇!
好危險喎!! 佢做左蜘蛛俠?!
回覆刪除[版主回覆08/05/2011 11:35:00]我都唔知點解佢幾時做左蜘蛛俠呀! 遲d話唔定做埋蜥蝪呀!
嘩!!!!!!!!!!!危到爆!!!!!!!!!!!
回覆刪除[版主回覆08/05/2011 11:35:00]所以我咪話佢瘋左囉!
妳有無睇過d外國programme, 叫d小朋友唔可以掂槍 (gun), 佢地有d好似好明白, 個對父母仲好似好sure佢地既仔女, 一定唔會掂? 但結果? 十個小朋友, 十個都會在測試中拿起過支槍呢...
回覆刪除放鬆. 個個小朋友都係咁.
[版主回覆08/06/2011 14:03:00]我都知佢地一定會攪, 因為佢地唔試過邊會死心吖! 但係有時真係好危險都要阻止嘛!
好可怕啊..打佢會唔會work?
回覆刪除[版主回覆08/08/2011 14:37:00]起初只係同佢講, 講多幾次唔聽, 我先開始鬧, 鬧多幾鬧, 佢都係照擒, 跟住我先開佢波!
不過
開左波, 佢都係唔理, 因為d藥應該真係好high, 甚至乎好似control 唔到自己咁!
上個星期四我已經停左比藥佢食, 而家正常番晒喇, 雖然唔擒窗, 但係就擒枱! 咁比我撰, 我就寧願佢擒枱好過喇!