http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋晚約左d同學唱K, 因為肥妹星期一朝早就走喇, 時間好似好快咁, 因為佢已經番左嚟成兩個幾月喇!
肥妹話我唱埋D歌咁classic 喎, 更係啦, 我幾年都冇去唱k喇, 生左之後, 唔好講話唱k, 出街都冇乜啦, 更係唔多識d新歌啦!~ 嗱, 如果比我飲醉d, 我可能唔識唱嘅歌, 我都夠膽唱, 走住音都照唱呀
唔經唔覺都唱到成十一點幾喇, 因為老公番通宵我都要走啦, 所以幾唔想都要啦, 臨走我地仲嚟左個big hug, 因為真係好唔捨得, 唔知幾時又可以再見喇!
沒有留言:
張貼留言