2011年3月19日 星期六

緣份~

由小一識到而家, 識左成三十年(睇唔出呢  ), 好開心每次肥妹番嚟都一定有搵我!


記得小學一年級, 佢排隊排係我前面, 就係咁樣, 我地就開始左喇!



今次多左好多時間見面, 因為佢番嚟成兩個幾月呀!


\


今晚, 成班同學又出嚟食飯喇, 仲切左兩支紅酒, 爽呀!



仲有兩條queen 出唔到嚟, 如果斉人就好喇!



都算係咁喇, 咁多年都仲有呢班友仔肯keep住出嚟見下面, 所以我好相信緣份!



 


4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月21日 凌晨2:04

    咁又真係睇唔出 bor..... 原來大家都有返咁上下 ^.^
    [版主回覆03/21/2011 23:05:00]多謝你喎, 真係"睇唔出"?

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年3月21日 上午11:25

    一大班同學相約一齊,仲係相隔咁多年都一直聯繫,真係好難得架!
    [版主回覆03/22/2011 11:26:00]其實我d朋友嚟嚟去去都係呢d, 又唔係好鐘意識太多新朋友, 所以識左咁耐, 都要keep 一keep佢嘅!

    回覆刪除
  3. 啲樣都唔似過咗30~~~
    [版主回覆03/22/2011 11:28:00]嘩~ 你咁氹我地開心呀! 不過, 氹還氹, 其人一個間條男, 一睇就知道已經過左啦!

    回覆刪除
  4. 我應該加多兩個字"女性"
    [版主回覆03/22/2011 14:14:00]YEAH~

    回覆刪除