馮小姐由過年到而家, 直到今時今日都未好番! 差唔多好番, 跟住又嚟過, 上個星期五仲發燒, 攪到我明明星期六唔使番工, 都要同佢掉幫佢頂!
咳、感冒(流鼻涕、鼻塞)基本上佢乜都斉! 自己知自己事, 明知乜都有就帶撚番個mask啦, 我都唔明點撚解走嚟同我講嘢就要除左個mask先嚟同我講, 我唔係年紀大到聽唔7到你講嘢嘛???
尋日放工前, 已經覺得個人有小小攰, 唔知係唔係lai左嘢, 今朝番到公司一陣, 就打左兩個乞嚏! 我一望出去馮小姐個位到, 我番意到佢今日直頭冇帶mask! 我見勢式唔對, 我就係個柜到攞個mask出嚟! 咁啱馮小姐就想入嚟同我講嘢, 我就喝住佢, 同佢講, 等我帶番個mask先好入嚟我房!
佢一見到我咁大反應, 就係到笑! 所以我都唔客氣話佢: "明知自己咳就帶番個 mask啦, 仲係到"野"人!!! 我今朝番到嚟都已經打左兩個乞嚏喇! 大佬, 尋日我已經feel到唔係好妥, 我唔想比你"野"到呀!"
我講完, 馮小姐一定唔會執輸, 佢即刻就話我打乞嚏關佢咩事喎! 佢一講完, 我就即刻話: "唔關你事??? 你又咳又感冒都話唔關你事, 咁關邊個事呀??? 你係咁係到咳, 冇菌架! 你係咁咳呀!!!"
D人真係乞衣到冇人有!!! 你都生左個仔啦, 尋日先同我講完個仔又比個女野到D感冒, 又要出去睇DR, 我而屋企夠有個仔囉, 我唔7想比你野到番屋企呀! 你自己係屋企就帶mask, 番到公司唔帶唔緊要, 唔對住我都唔九理你, 你行入嚟同我講嘢就帶番個死人mask啦, 唔帶之餘仲要係到咳! 我頂係個胃呀!!!
呢 d 人唔鬧唔得呀! 你忍咁耐, 算你叻!
回覆刪除我 99 咳, 唔帶 mask, 我成包 mask 放 o係佢面前要佢帶呀! 依家佢知我唔 like, 一咳就入房!
[版主回覆03/30/2011 14:39:00]你又係同奶奶住架???
大家都知道屋企有細路啦! 醒小小當幫忙吖! 之前係咁(乾)咳都算啦, 而家又感冒又流鼻水都唔帶! 唔出聲話佢嗰個都唔係我呀!
我係同奶奶住架, 你又係咩? 唉 ~
回覆刪除[版主回覆03/31/2011 14:16:00]我而家唔係, 不過遲d就唔知會唔會........
佢個腦裝咩架?又蠢又自私
回覆刪除[版主回覆03/31/2011 14:16:00]哼~ 裝咩? 我都想知!
佢唔帶,你帶啦,辛苦啲啦
回覆刪除[版主回覆03/31/2011 15:05:00]我尋日帶左成day 啦, 老闆問我係唔係都病埋, 我就都幾大聲話: 唔係! 預防啫!
成間公司帶口罩嘅唔係病,唔帶口罩個啲先係病,呢個係咩世界???
回覆刪除[版主回覆03/31/2011 15:17:00]! 我尋日話完佢, 佢今日成day都帶住喇 !
ok愚子可教也
回覆刪除