2011年3月29日 星期二

自Q私!!!

馮小姐由過年到而家, 直到今時今日都未好番! 差唔多好番, 跟住又嚟過, 上個星期五仲發燒, 攪到我明明星期六唔使番工, 都要同佢掉幫佢頂!


咳、感冒(流鼻涕、鼻塞)基本上佢乜都斉! 自己知自己事, 明知乜都有就帶撚番個mask啦, 我都唔明點撚解走嚟同我講嘢就要除左個mask先嚟同我講, 我唔係年紀大到聽唔7到你講嘢嘛???


尋日放工前, 已經覺得個人有小小攰, 唔知係唔係lai左嘢, 今朝番到公司一陣, 就打左兩個乞嚏! 我一望出去馮小姐個位到, 我番意到佢今日直頭冇帶mask! 我見勢式唔對, 我就係個柜到攞個mask出嚟! 咁啱馮小姐就想入嚟同我講嘢, 我就喝住佢, 同佢講, 等我帶番個mask先好入嚟我房!


佢一見到我咁大反應, 就係到笑! 所以我都唔客氣話佢: "明知自己咳就帶番個 mask啦, 仲係到"野"人!!! 我今朝番到嚟都已經打左兩個乞嚏喇! 大佬, 尋日我已經feel到唔係好妥, 我唔想比你"野"到呀!"


我講完, 馮小姐一定唔會執輸, 佢即刻就話我打乞嚏關佢咩事喎! 佢一講完, 我就即刻話: "唔關你事??? 你又咳又感冒都話唔關你事, 咁關邊個事呀??? 你係咁係到咳, 冇菌架! 你係咁咳呀!!!"


D人真係乞衣到冇人有!!! 你都生左個仔啦, 尋日先同我講完個仔又比個女野到D感冒, 又要出去睇DR, 我而屋企夠有個仔囉, 我唔7想比你野到番屋企呀! 你自己係屋企就帶mask, 番到公司唔帶唔緊要, 唔對住我都唔九理你, 你行入嚟同我講嘢就帶番個死人mask啦, 唔帶之餘仲要係到咳! 我頂係個胃呀!!!


6 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月29日 晚上9:51

    呢 d 人唔鬧唔得呀!  你忍咁耐, 算你叻!
    我 99 咳, 唔帶 mask, 我成包 mask 放 o係佢面前要佢帶呀! 依家佢知我唔 like, 一咳就入房!
    [版主回覆03/30/2011 14:39:00]你又係同奶奶住架???
    大家都知道屋企有細路啦! 醒小小當幫忙吖! 之前係咁(乾)咳都算啦, 而家又感冒又流鼻水都唔帶! 唔出聲話佢嗰個都唔係我呀!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月30日 清晨7:50

    我係同奶奶住架, 你又係咩? 唉 ~
    [版主回覆03/31/2011 14:16:00]我而家唔係, 不過遲d就唔知會唔會........

    回覆刪除
  3. 佢個腦裝咩架?又蠢又自私
    [版主回覆03/31/2011 14:16:00]哼~ 裝咩? 我都想知!

    回覆刪除
  4. 佢唔帶,你帶啦,辛苦啲啦
    [版主回覆03/31/2011 15:05:00]我尋日帶左成day 啦, 老闆問我係唔係都病埋, 我就都幾大聲話: 唔係! 預防啫!

    回覆刪除
  5. 成間公司帶口罩嘅唔係病,唔帶口罩個啲先係病,呢個係咩世界???
    [版主回覆03/31/2011 15:17:00]! 我尋日話完佢, 佢今日成day都帶住喇  !

    回覆刪除